یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۳:۰۵

انگیزه و روحیه، دو بال آلومینیوم اراک در مشهد

آلومینیوم اراک پس از پیروزی خانگی بر صنعت نفت آبادان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در مشهد با انگیزه دو چندان به مصاف شهرخودرو می‌رود.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

انگیزه و روحیه، دو بال آلومینیوم اراک در مشهد

انگیزه و روحیه، دو بال آلومینیوم

به گزارش پیک راستان به نقل از مهر، هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) با دو دیدار آلومینیوم اراک با شهر خودرو و پیکان با سایپا پیگیری می‌شود و شهر خودرو در این هفته میزبان آلومینیوم اراک است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی مقابل شهر خودرو صف‌آرایی می‌کند که نسبت به آغاز لیگ برتر روند رو به رشدی را با انگیزه آغاز کرده و هم اکنون از هفت دیدار ۲ برد، سه تساوی ۲ باخت و کسب ۹ امتیاز در کارنامه خود دارد و در رده هفتم جدول قرار گرفته است و تیم شهر خودرو نیز با انجام هفت بازی ۲ برد یک تساوی چهار باخت و کسب هفت امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در حالی مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی صف‌آرایی می‌کنند که در هفته‌های اخیر با هماهنگی و انسجام تیمی خوبی دست پیدا کرده اند.

آلومینیوم در این دیدار محسن ربیع خواه را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما انگیزه دارد مثل بازی‌های اخیر با درخشش دروازه‌بان و بازیکنان خطوط میانی و حمله خود دست پر مشهد را ترک کند.

پی نوشت:آلومینیوم اراک در آخرین بازی خود با تیم صنعت نفت با یکبار گشودن دروازه صنعت نفت به پیروزی رسید.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت