جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۰:۳۲

انهدام باند سرقت خودرو در عملیات پلیس خنداب/اعتراف به ۲۲فقره سرقت

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت خودروهای سبک و سنگین در عملیات پلیس خنداب خبر داد و گفت: اعضای این باند به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

انهدام باند سرقت خودرو در عملیات پلیس خنداب/اعتراف به ۲۲فقره سرقت

کیومرث عزیزی اظهار داشت: درپی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی مینی بوس در شهرستان خنداب موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری پلیس آگاهی استان و پیگیری های شبانه روزی پلیس شهرستان خنداب، سرانجام سرنخ هایی از اعضای یک باند سرقت خودرو که به شکلی گسترده در چندین استان کشور فعالیت می کردند، ‌به دست آمد.

عزیزی اضافه کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، سرانجام مخفیگاه و محل فعالیت دو نفر سارق و دو خریدار خودروهای سرقتی در یکی از استان های همجوار شناسایی شد.

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به استان مورد نظر اعزام و در عملیات هایی جداگانه چهار متهم این پرونده را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان خنداب انتقال دادند.

وی افزود: با توجه با اسناد و مدارک به دست آمده، متهمان به سرقت ۱۹ دستگاه خودروی پراید، دو دستگاه مینی بوس و یک دستگاه جرثقیل در استان های تهران، البرز و شهرستان های اراک و خنداب استان مرکزی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: عدم توجه به توصیه های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال، از عوامل زمینه ساز بروز سرقت است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت