چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۴:۴۳

انهدام باند سارقان سابقه دار در ساوه/ اعتراف به سرقت های متعدد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از انهدام یک باند سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاده شده بودند، در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ساوه خبر داد؛

انهدام باند سارقان سابقه دار در ساوه/ اعتراف به سرقت های متعدد

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در این باره اظهار داشت: در روزهای اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت و خودرو در سطح شهرستان، برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام با اعلام گزارشی در خصوص سرقت یک خودروی نیسان در یکی از محله‌های ساوه با برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس شهرستان، سارقان مورد رصد نامحسوس پلیس قرار گرفتند و مخفیگاه آنها که به صورت باندی فعالیت داشتند، در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بررسی سوابق اعضای این باند مشخص که آنان از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده اند که با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، دستگیری آنان در عملیاتی غافلگیرانه انجام پذیرفت.

عیسی آبادی با بیان دستگیری هر ۳ نفر اعضای این باند حرفه ای سرقت گفت: دستگیرشدگان به سرقت ۲ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی از آنان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت