سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۱۹:۳۶

انهدام باند سارقان خودرو در ساوه/ اعتراف به سرقت در چندین استان

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: باند سارقانی که در حین تردد با یک دستگاه خودروی سرقتی در عملیات پلیس ساوه دستگیر شدند، به ۷ فقره سرقت خودرو در استان‌های مختلف اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ساوه خبر داد؛

انهدام باند سارقان خودرو در ساوه/ اعتراف به سرقت در چندین استان

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی با اعلام این خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در پی کسب خبری از تردد ۳ نفر از سارقان سابقه دار با یک دستگاه خودروی سرقتی از استان قم به سوی این شهرستان، بلافاصله وارد عمل شده و اقدامات پلیسی لازم را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با انجام اقدام اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان، در عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری سارقان و نیز توقیف خودروی سرقتی آنان شدند.

وی با اشاره به کشف تعدادی از وسایل مربوط به فک، نصب پلاک و نمرده کردن سند خودروهای مسروقه در بازرسی از داخل خودروی توقیفی خاطر نشان کرد: سارقان در ابتدا منکر سرقت‌های ارتکابی بودند اما پس از بازجویی‌ها و مشاهده شواهد و قرائن، در نهایت به ۷ فقره سرقت خودرو در نقاط مختلف کشور اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت