شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۳۳:۳۰

انقلاب اسلامی پایانی بر سال‌ها سلطه بیگانگان بود/استکبار جهانی با پالرمو و FATF به دنبال راه نفوذ در ایران است

امام‌جمعه فرمهین گفت: بیگانگان که از قدرت و سرمایه ایران اطلاع داشتند به دنبال سلطه بر ایران بودند و انقلاب اسلامی پایانی بر دخالت، نفوذ و سلطه بیگانگان بر ایران بود.

امام جمعه فرمهین:

انقلاب اسلامی پایانی بر سال‌ها سلطه بیگانگان بود/استکبار جهانی با پالرمو و FATF به دنبال راه نفوذ در ایران است

به نقل از فراهان خبر؛ در دومين روز از دهه فجر در مراسمی با حضور مدیران و مسئولان شهرستان، زنگ انقلاب در مدرسه انقلاب اسلامی فرمهین نواخته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام فیض کرمیان، امام‌جمعه فرمهین با اشاره به خطبه فدکیه گفت: دانش آموزان در ایام فاطمیه فرصتی را برای مطالعه خطبه فدکیه اختصاص دهند و در این خطبه تفکر و تأمل کنند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) زمانی که از نقشه دشمن باخبر شد و دوان‌دوان به‌سوی مسجد رفت و باوجود ناراحتی این خطبه را خواند.

فیض کرمیان با اشاره به علم و دانش حضرت زهرا(س)  اظهار کرد: یکی از علمای اهل سنت اذعان دارد اگر حضرت زهرا(س) عمری ۸۰ ساله داشت، درهای علم و دانش را به روی ما باز می‌کرد و از وجوه غیب بی‌نیاز می‌کرد.

امام‌جمعه فرمهین ادامه داد: به خود افتخار می‌کنیم که چهلمین فجر انقلاب اسلامی را زیر سایه رهبری و نظام آغاز می‌کنیم و این افتخار با ایستادگی و مقاومت در برابر اجانب به ثمره نشسته است.

وی گفت: در طول این چهل سال دستاوردهای بی‌شماری در حوزه‌های مختلف داشتیم و شما دانش آموزان برای پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب می‌توانید آمار این پیشرفت‌ها در رسانه‌های معتبر جستجو کنید.

فیض کرمیان افزود: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که دست‌های غرب از دخالت در امورات و تصمیمات کشور ما قطع شد، در زمان پهلوی، بیگانگان برای ما تصمیم می‌گرفتند و نخست‌وزیر تعیین می‌کردند.

امام‌جمعه فرمهین اظهار کرد: بیگانگان که از قدرت و سرمایه ایران اطلاع داشتند به دنبال سلطه بر ایران بودند و انقلاب اسلامی پایانی بر دخالت، نفوذ و سلطه بیگانگان بر ایران بود.

وی گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و القائات نادرست به شما جوانان در مورد انقلاب اسلامی است اما شما باید هوشیار باشید و بامطالعه و پرس‌وجو از افراد قابل‌اعتماد جواب این شبهات دشمن را بدهید.

فیض کرمیان افزود: همه ما عضوی از نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، شاید اختلاف‌نظر در برخی از مسائل جزی داشته باشیم اما همه ما  پیرو ولایت و راه امام(ره) و شهدا هستیم و برای سربلندی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم.

امام‌جمعه فرمهین بیان کرد: استکبار جهانی هم در حال حاضر با پالرمو و FATF به دنبال راه نفوذ برای سلطه بر این ایران است و نگرانی ما هم از این باب است که غرب بر ما مسلط شود و معاملات ما را در دست بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم تا راه نفوذ و سلطه دوباره بیگانگان بر این کشور هموار شود و تا زمانی که پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم دست از مقاومت و ایستادگی برنمی‌داریم.

در ادامه اسماعیل ارتگلی، رئیس آموزش‌وپرورش فراهان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف بی‌بدیل است و همه این دستاوردها با تلاش جوانان و نخبگان کشور رقم خورده است.

وی افزود: رسانه دشمن درصدد کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی است، قطعاً و یقیناً اگر شما دانش آموزان؛ نسل جدید انقلاب هوشمندانه به دستاوردهای نظام در فناوری‌های نوین نگاه کنید به این نتیجه می‌رسد که نظام جمهوری اسلامی بسیار موفق بوده است.

در ادامه اسمعیل ارتگلی، رئیس آموزش و پرورش فراهان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بی بدیل است و همه این دستاوردها با تلاش جوانان و نخبگان کشور رقم خورده است.

وی افزود: رسانه دشمن درصدد کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است، قطعا و یقینا اگر شما دانش آموزان؛ نسل جدید انقلاب هوشمندانه به دستاوردهای نظام در فناوری‌های نوین نگاه کند به این نتیجه می‌رسد که نظام جمهوری اسلامی بسیار موفق بوده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت