دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۲:۰۱

انقلاب اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و قوی‌تر می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و قوی‌تر می‌شود گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

انقلاب اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و قوی‌تر می‌شود

انقلاب اسلامی ایران

انقلاب اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و قوی‌تر می‌شود

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر استان مرکزی اظهار داشت: امسال ایام الله مبارک دهه فجر با ایام شهادت صدیقه دو عالم حضرت فاطمه(س) تقارن دارد که این هم فرصت دیگری است تا پیوند انقلاب اسلامی با اهل بیت(ع)، شهدا و حضرت ولی‌عصر(عج) قوی و محکم شود تا بتوانیم در این اردوگاه بزرگ مهدی باوران، خود باوران و خدا باوران گام‌های بلندی در راه شرف و عزت انقلاب اسلامی برداریم.

وی افزود: خدا را شکر می‌گوییم که در زمانی زندگی می‌کنیم که زمینه برای دولت حق الهی و دولت کریمه فراهم شده و ما هم عینا از وجود امام حسین(ع) یاد گرفتیم که خدا را سپاس‌گذاری کنیم و همچنین باید خدا را شاکر باشیم که ما در زمان رضا خان و محمدرضا نبودیم بلکه در زمان امام راحل، شب‌زنده‌دار، امام دلداده‌گان، امامی که در ناموس وی ترس از غیر از خدا راه نداشت، امام ضد ظلم و استبداد و امام خدمت‌گذار ملت زندگی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: افتخار استان مرکزی تربیت علمای بزرگ و مفاخر تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف کشور و جهان است و امام راحل(ره) افتخار بزرگ کشور و این استان است بنابراین باید برنامه‌ها و تلاش‌هایمان به اندازه‌ای باشد تا بتوان دین خود را به درستی ادا کنیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: ورود امام راحل عظمتی بود که در هیچ‌ جای دنیا دیده نشده و در مراسم استقبال از امام خمینی(ره) 6 میلیون نفر حضور داشتند که در حدود 60 هزار نفر از این افراد آمادگی کامل برای حفاظت از جان امام راحل را داشتند که این مهم سند محکمی در عشق و علاقه ذاتی مردم بر حاکمیت اسلامی است و همچنین خدا هم در تمام مراحل امام را حفظ کردند و آن مرد بزرگ الهی با توکل بر خدا و نیروی ایمان در جنگ تحمیلی پیروز شدند و در بهشت زهرا هم فرمودند که من به پشتوانه شما مردم، دولت تعیین کرده، بر دهان دولت بختیار می‌زنم و بر ویرانه‌های دولت استکبار کاخ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنا می‌کنم.

وی ادامه داد: قانون اساسی ما برای یک‌هزار سال دیگر هم کافی است و در مورد چهارچوب اصلی آن برای اداره جامعه و کشور اسلامی باید گفت که در میان 60 کشور اسلامی چنین قانون با عظمتی هیچ‌ جا وجود ندارد و دیده نشده و این سند شرف، عزت، حقوق مردم، سربلندی، مردم سالاری دینی و ولایت فقیه بسیار با عظمت و مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ما خدا را شکر می‌گوییم که خداوند ما را در زمانی خلق کرده که چنین انقلاب و آرمان‌هایی در این کشور شکل گرفته و در طول 39 سال گذشته با فداکاری ملت پیش می‌رویم و گام‌های بلندی برداشته و برمی‌داریم و به طور قطع خداوند هم ما را در این مسیر یاری می‌دهد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین برکات امام راحل احیای معنوی و واقعی اسلام و دین بود و همچنین امام بزرگوار قرآن را از غربت، حاشیه، مظلومیت و محجوریت نجات داده و به عنوان یک سند زنده برای ادامه جامعه بشریت تا قیام قیامت وجود دارد و اکنون نوبت ما است که ارزیابی کنیم که ببینیم آن گونه که شایسته است دین خود را به شهدا، اسلام و قرآن ادا کردیم یا در این امر کوتاهی داشتیم.

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم که اسلام دین جهانی و جاودانه است و در نهایت باید وجود ولی عصر(عج) از پشت پرده غیب بیرون آید و پرچم عدالت را در جهان بگستراند، ما در دنیای اسلام گرفتار جریان‌های خبیثی قرار داریم که در راس آن آل سعود ملعون و ده‌ها جریان انحرافی کوچک و بزرگ دیگر قرار دارد که این‌ها مسائل ساده‌ای نیستند و نباید به سادگی از آنها گذر کنیم و عوامل درونی دنیای اسلام هستند که از پشت به دنیای اسلام خنجر می‌زنند و تفرقه‌ها و اختلافات مذهبی را ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) آمد تا بستر را برای وحدت اسلامی، تقریب مذاهب اسلامی و یکپارچه‌سازی امت اسلامی هموار کند و حداقل کاری که انجام داد این بود که شعار‌ها را دنیا طنین‌افکن کرد و برادری و برابری و عدالت‌خواهی را در جهان گسترانید که این امر کار بزرگی است، البته ممکن بود قبل از امام هم کسی صدایش را بلند کند اما صدایش به جایی نمی‌رسید.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: اگر صدای دلنشین توحید و ولایت از سرزمین امیرالمومنین(ع) و ایران در جهان طنین افکن نمی‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد و حتی معلوم نبود ذره‌ای از دین باقی بماند که امام راحل آمد راه را هموار کرد و راه شهادت و جهاد را به ما آموخت.

وی ادامه داد: در 40 سال گذشته به طور میانگین 20 سال بر میانگین عمر زن و مرد ما افزوده شده به طوری که میانگین عمر ما قبل از انقلاب 54 بوده و امروز به 78 رسیده و جمعیت 35 میلیونی به 80 میلیونی رسیده است.

امام جمعه اراک عنوان کرد: سطح سواد در همین استان مرکزی بسیار پایین بود و دانشگاه اراک در حد یک دبیرستان بود اما الان در استان ما بیش از 80 دانشگاه و بیش از 100 هزار دانشجو وجود دارد و بر مدارک تحصیلی هم افزوده شده و در دورترین مناطق استان و کشور امکان تحصیلات عالی وجود دارد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است تا مردم احساس کنند که انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن و تاریخ است  و ما از چنگال مظفرالدین شاه‌ها آزاد شده‌ایم و خدا امامی به ما داد در مدت عمرش نماز وی ترک نشده و آثار فقهی آن بزرگوار تا سال‌های سال می‌درخشد و همچنین دهه فجر، یادآور جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است و مردم و مسئولان باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بدارند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: طرح بهداشت فراگیر و مبارزه با آفت‌های واگیری و شبکه سلامت کشور بعد از انقلاب راه‌اندازی شد از هشت هزار و500 کیلومتر مرزهای کشور بعد از انقلاب اسلامی بیماری خاصی به مردم سرایت پیدا نکرده این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:  انقلاب اسلامی با این عظمت و تحولی که در تمام زمینه‌ها ایجاد شده از جمله تحولات عظیم فکری و صنایع دفاعی و موشکی جز نعمت‌های خدا است و ما باید قدرشناس باشیم و از این فرصت‌ها برای تبیین حقایق و معارف دینی و آثار و برکات انقلاب استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: همه با تمام وجود باید به پای پیامبر اسلام ایستادگی کنند و احساس مسئولیت مضاعف داشته باشند و باید بدانیم که ما مدیون امام، شهدا، رهبری و مراجع و انقلاب و اسلام هستیم و اگر این انقلاب توانست 40 سال با این عظمت در تمام ابعاد ایستاده باشد به خاطر اسلام و اهل بیت(ع) و شهدا است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم که وظایف خود را نسبت به مردم، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا به بهترین شکل انجام دهیم و به جای خود باید به فکر خدا و مردم باشیم و کسی که به دنبال منافع شخصی باشد ظلم کرده و هدف همه باید مصالح و اقتدار اسلام و عظمت جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی اضافه کرد: خدمت بی‌منت به مردم و جلب رضایت خداوند شالوده اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است و هر اقدامی که بر خلاف این باشد خیانت آشکار به خون مقدس شهدا و امام راحل است.

امام جمعه اراک تصریح کرد: از مهم‌ترین وظایف مسئولان انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث و رخدادهای مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ندای وحدت و ولایت در جهان طنین‌انداز شد و امروز ملت ایران زیر سایه ولایت فقیه پرچم‌دار حق و حقیقت در تمام دنیا محسوب می‌شود و مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید هوشیار باشند و با وحدت و یکپارچگی در مقابل توطئه‌های دشمنان از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب صیانت کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت