پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۱:۵۶

انتقال آب از سرشاخه های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه

نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس گفت: طرح انتقال آب از سرشاخه های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه به طور جد در حال پیگیری است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه؛

انتقال آب از سرشاخه های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه

سرشاخه های دز و سد کوچری

انتقال آب از سرشاخه های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه

به نقل از تسنیم، محمد رضا منصوری عصر امروز در دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه با اشاره به ضرورت مدیریت منابع آبی اظهار داشت:  طی چند دهه اخیر شهرستان ساوه با مشکل کمبود بارش مواجه بوده به طوری که منابع آب زیرزمینی در این شهرستان به شدت کاهش یافته‌اند.

وی افزود: بحران آب بحرانی است که بیشتر مناطق کشور به ویژه شهرستان‌های ساوه و زرندیه را تهدید می‌کند و لازم است، همه مسئولان و مردم ایران به سهم خود برای رفع این بحران و عبور از آن تلاش کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: هم‌اینک ظرفیت های صنعتی و کشاورزی شهرستان ساوه تحت تاثیر کمبود منابع آبی قرار گرفته  به همین سبب تسریع در اجرای طرح انتقال آب به این شهرستان ضروری است.

منصوری بیان کرد: طرح انتقال آب از سرشاخه های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه به طور جد در حال پیگیری است و امسال اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یافته و 40 کیلومتر لوله مورد نیاز خریداری شده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که البه با کاستی‌هایی از سوی پیمانکار مواجه بودیم که این امر نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت