جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۲۰:۱۶

انتظار مردم از شورا و شهرداری اراک تقویت و حمایت از باشگاه شهرداری اراک است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: انتظار مردم از شورا و شهرداری اراک تقویت و حمایت از باشگاه شهرداری اراک است.

مقدسی:

انتظار مردم از شورا و شهرداری اراک تقویت و حمایت از باشگاه شهرداری اراک است

باشگاه شهرداری اراک

انتظار مردم از شورا و شهرداری اراک تقویت و حمایت از باشگاه شهرداری اراک است

سید مهدی مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اراک با اشاره به شروع کار شورا و شهرداری اظهار داشت: با شروع کار دوره پنجم شوراهای و شهردار، شهروندان اراکی از اعضای شورا و شهرداری انتظار تحول در بخش‌های مختلف مدیریت شهری را دارند.

وی افزود: یکی از موضوعات و دغدغه‌های بسیار مهم شهروندان به ویژه جوانان و ورزشکاران و ورزش دوستان اراکی بحث تقویت باشگاه شهرداری است که به صورت حرفه‌ای رشته‌های مختلف ورزشی را همچون گذشته و حتی بهتر از گذشته مورد حمایت قرار دهند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: شورای پنجم  در بدو کار در آزمایش سنگینی قرار گرفته و انتظار است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی مربوطه موانع و مشکلات به فوریت برطرف شود و برای تقویت باشگاه شهرداری یک تصمیم انقلابی و ارزشمند را بگیرند و به‌زودی اجرا کنند.

مقدسی بیان کرد: در دوره چهارم شورا و شهرداری نقاط مثبتی در عملکردشان وجود داشت و یقینا نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید برطرف شود ولی یکی از نقاط مثبت دوره چهارم حمایت از باشگاه ورزشی بوده که این ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را در بخش‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: مردم از شورای پنجم انتظار دارند که در زمینه تقویت باشگاه برای انجام ورزش حرفه‌ای یک تصمیم جدی را بگیرند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد: امیدواریم که در چند روز آینده بازتاب تصمیمات مناسب شورا و شهرداری، شهروندان اراکی به ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان را خوشحال کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت