یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۴:۲۲

انتصاب آقازاده ها به اعتماد عمومی ضربه می زند/باید جلوی این انتصابات گرفته شود

سلیمی با بیان اینکه استفاده از آقازاده ها در پست های مدیریتی به اعتماد عمومی ضربه می زند گفت: باید با ساز و کاری مناسب جلوی این گونه انتصابات گرفته شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی؛

انتصاب آقازاده ها به اعتماد عمومی ضربه می زند/باید جلوی این انتصابات گرفته شود

حق التدريس

انتصاب آقازاده ها به اعتماد عمومی ضربه می زند/باید جلوی این انتصابات گرفته شود

به نقل از پیام دلیجان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی کشور گفت: انتصاب آقازاده ها در پست های مدیریتی نوعی رانت محسوب می شود که باید جلو اینگونه اقدامات گرفته شود.

سلیمی اظهار کرد: این اقدام در انتصاب مدیران خلاف قسمی است که نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی قبل از شروع فعالیت خورده اند.

وی ادامه داد: در حالی که مسیر برای بسیاری از فارغ التحصیلان نخبه برای پیدا کردن شغل بسته است چطور آقازاده هایی که خود را صاحب ژن برتر می دانند به این راحتی صاحب پست های مدیریتی می شوند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولینی که فرزندان و اقوام خود را در پست های مدیریتی قرار می دهند چطور می توانند در برابر ملت ایران بایستند و حرف از اشتغال و رفع بیکاری بزنند.

سلیمی با تاکید بر اینکه متاسفانه قبح انتصابات فامیلی در کشور شکسته شده است اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی از افراد در پست های مدیریتی که می گیرند اول به دنبال ایجاد پست و مقام برای فرزندان و فامیل خود هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از آقازاده ها در پست های مدیریتی به اعتماد عمومی ضربه می زند افزود: باید با ساز و کاری مناسب جلوی این گونه انتصابات گرفته شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جامعه ای که شهید حججی ها در آن اینگونه افتخار آفریدند نباید شاهد این نوع انتصابات باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت