پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۴۴:۰۸

انتخاب مشاور امور بانوان اولویت برنامه‌های مدیریت شهری

شهردار کمیجان بر اهمیت نقش خانواده و زنان در توسعه شهری پایدار تاکید کرد و گفت: می توانیم با کمک گرفتن از اندیشه و تفکرات این قشر از جامعه و حضور در برنامه های مدیریت شهری، تحولی اساسی در این شهرستان ایجاد کنیم.

شهردار کمیجان تاکید کرد

انتخاب مشاور امور بانوان اولویت برنامه‌های مدیریت شهری

مرادی شهردار کمیجان در گفتگو با خبرنگار  سلام کمیجان؛ با تاکید بر نقش خانواده و زنان در توسعه پایدار شهری گفت: در توسعه پایدار شهری خانواده و زنان نقش اثرگذاری دارند. اسلام در چارچوب موازین شرعی هیچ فعالیت اجتماعی را برای این قشر از جامعه محدود نکرده است و آنان می تواند در یک جامعه اسلامی هم‌پای مردان مراحل کمال را بپیمایند.

مرادی افزود: برنامه کاری شهرداری برای رسیدن به توسعه پایدار متوازن در شهر بر پایه فرهنگ تدوین شده است و بانوان سهمی مناسب، با نسبت جمعیتی خود در این برنامه دارند.

وی استعداد و توانمندی بانوان کمیجانی را بی‌نظیر برشمرد و گفت: می توانیم با کمک گرفتن از اندیشه و تفکرات این قشر از جامعه و حضور در برنامه های مدیریت شهری تحولی اساسی در شهرستان ایجاد کنیم.

شهردار کمیجان تصریح کرد: در اولین گام در حوزه زنان، جلسه ای با بانوان فرهیخته شهرستان کمیجان برای شناخت توانمندی ها و استعداد آنان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی برگزار شد.

مرادی انتخاب مشاور خانم در مدیریت شهرداری را یکی از اولویت های برنامه های توسعه پایدار شهری دانست و گفت: در راستای جلب مشارکت حداکثری بانوان در توسعه همه‌جانبه شهرستان و حضور موثر آنان در عرصه مدیریت شهری که نیاز به تشریک مساعی و استفاده از توان متخصصان زن دارد، انتخاب مشاور امور بانوان را در دستور کار شهردار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتخاب مشاور خانم و شناخت توانمندی های زنان شهرستان، جشنواره ای از فعالیت های بانوان در راستای افزایش استعداد و توانمندی‌های بانوان شهرستان تا پایان سال برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت