جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۰۳:۱۲

انتخاب اراک به‌عنوان پایلوت اخذ بودجه بین‌المللی برای توسعه دوچرخه‌سواری

شهردار کلان‌شهر اراک گفت: اراک به‌عنوان پایلوت برای سایر کلان‌شهرها در اخذ بودجه بین‌المللی باهدف توسعه دوچرخه‌سواری در سطح شهرهای کشور انتخاب شد.

شهردار اراک خبر داد:

انتخاب اراک به‌عنوان پایلوت اخذ بودجه بین‌المللی برای توسعه دوچرخه‌سواری

داوود تاجران شهردار کلان‌شهر اراک گفت: در نشستی که با حضور متولیان امر حمل‌ونقل و ترافیک کشور و سفیر کشور هلند در تهران باهدف اخذ بودجه‌های بین‌المللی از بانک جهانی به‌منظور توسعه دوچرخه‌سواری تشکیل شد، شهرداری اراک به ائتلاف اخذ بودجه بین‌المللی پیوست.

تاجران با اشاره به اینکه سفیر کشور هلند حمایت دولت متبوعش را از طرح‌های توسعه دوچرخه‌سواری در ایران اعلام کرد افزود: شهرداری اراک نیز با عنایت به طرح‌ها و برنامه‌های ارائه‌شده درزمینهٔ توسعه حمل‌ونقل پاک به این ائتلاف پیوست.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده شهر اراک به‌عنوان پایلوت برای سایر کلان‌شهرها در اخذ بودجه بین‌المللی باهدف توسعه دوچرخه‌سواری در سطح شهرهای کشور انتخاب شد.

شهرداری اراک با اشاره به اینکه ۱۲ نقطه از سطح شهر اراک برای مسیر دوچرخه‌سواری مکان‌یابی شده است، گفت: ایجاد مسیر امن برای دوچرخه‌سواران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بوده و همواره سعی داریم با اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری گام برداریم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت