پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۶:۲۲

امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است/سوء مدیریت؛ عامل اصلی مشکلات کشور

امام جمعه شهرستان خمين گفت: در حال حاضر دغدغه اصلي در کشور مشکل فرهنگي، اقتصادي و اشتغال است که ناشي از ضعف مديريتي و مديريت ناکارآمد در رده‌هاي بالايي است و دولتمردان بايد در حل اين مشکلات تلاش بيشتري داشته باشند.

امام جمعه خمین:

امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است/سوء مدیریت؛ عامل اصلی مشکلات کشور

سوء مدیریت

امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است/سوء مدیریت؛ عامل اصلی مشکلات کشور

حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني امام جمعه شهرستان خمين در گفتگو با خبرنگار خمين نيوز با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار اخير با فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) گفت: در مقابله با توطئه دشمنان که تضعيف توان دفاعي نظام اسلامی را دنبال می‌کنند بایستی آمادگي‌ نيروهاي مسلح افزايش يابد تا دشمن حتي به خود اجازه، فکر تجاوز را هم ندهد.

وي بيان کرد: توانايي نيروي انساني عامل مهمی در برطرف کردن موانع و نقاط ضعف است که خوشبختانه در اين راستا اين فرارگاه موفق عمل کرده است.

حسيني افزود: براساس گزارش پدافند هوايي نيروهاي مسلح، سه هزار و ۷۰۰ نقطه پدافند هوايي در چند سال اخير به منظور کمک به امنيت در کشور ايجاد شده است که نشان از عزم راسخ، اعتقاد قوي و اطاعت از اوامر رهبري و پشتکار نيروهاي اين پايگاه دفاعي است.

امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است

وي در ادامه اظهار کرد: ما بايد با توطئه‌هاي دشمن که هر روز با يک خدعه و نيرنگ جديد وارد عرصه مي‌شود با استفاده از امکانات و ظرفيت‌هاي فراوان کشور، با شناخت موقعيت و برنامه‌هاي دشمن، موضع و تصميم درست را گرفته و به آن عمل کنیم و با توجه به اين که دشمن حق دفاع را نيز براي ملت ما قائل نيست، بتوانيم با هوشياري و اقدام به موقع و بکارگيري ابزارهاي پيشرفته به دشمن بفهمانيم اگر تجاوز کند ضربه محکمي خواهد خورد.

امام جمعه خمين در ادامه گفت: خوشبختانه کشور از لحاظ اقتدار نظامي و صنايع دفاعي در اوج قدرت است و از لحاظ تجهيزات دفاعي و نظامي دغدغه‌اي وجود ندارد؛ و روز به روز درحال پيشرفت و ساخت تجهيزات جديد هستیم، دشمن نيز نسبت به اين قدرت دفاعي آگاهي دارد. حتي عربستان هم از اين قدرت ايران منفعل شده است.

سوء مدیریت؛ عامل اصلی مشکلات کشور

وي افزود: در حال حاضر دغدغه اصلي در کشور مشکل فرهنگي، اقتصادي و اشتغال است که ناشي از ضعف مديريتي و مديريت ناکارآمد در رده‌هاي بالايي است و دولتمردان بايد در حل اين مشکلات تلاش بيشتري داشته باشند.

حسيني عدم توجه به مهارت آموزی را ناشی از ضعف سیستم آموزش دانست و بيان کرد: از ضعف‌هاي آموزش عالي و آموزش و پرورش است که جوانان پس از فارغ التحصيلی، به دلیل عدم آشنایی با بازار کار و نداشتن مهارت نمی‌توانند حرفه‌ای را برگزینند.

ارائه مهارت‌های فنی به سربازان بستری برای اشتغالزایی جوانان

وي گفت: در راستاي اشتغالزايي، تصميم اخير ستاد کل نيروهاي مسلح مبني بر آموزش مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي سربازان در دوران خدمت سربازي تحسين برانگيز است، و مي‌تواند براي اين جوانان پس از ترخيص، زمينه اشتغال را ایجاد کند و انتظار است در ديگر مراکز آموزشي نيز اين کار عملياتي شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت