سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۱۶:۳۶

اماکن ورزشی تا زمان پایان تعطیلی از پرداخت اجاره بها معاف هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اجاره بهای اماکن ورزشی اداره کل ورزش استان تا زمان عبور از شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا از مستاجرین اخذ نمی‌شود و به مدت قراردادها افزوده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

اماکن ورزشی تا زمان پایان تعطیلی از پرداخت اجاره بها معاف هستند

عابد حقدادی  اظهار داشت: با توجه به تصمیم‌های به هنگام در کارگروه پدافند زیستی استان مرکزی از شیوع ویروس کرونا در بخش ورزش استان جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: با همکاری هیأت پزشکی ورزشی ضدعفونی کردن اماکن خصوصی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: تمرینات تیم‌هایی که مسابقات آن‌ها برگزار می‌شود، از ابتدا هماهنگ شد و هیچ مشکلی در این خصوص به وجود نیامده است.

حقدادی افزود: تاکنون برگزاری تمرین‌ها و مسابقات تیم‌های لیگ فوتبال بدون حضور تماشاگران انجام پذیرفته و امیدواریم بهترین نتیجه را به دست آورند.

وی گفت: تا پس از عبور از شرایط فعلی اجاره بهای اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در استان مرکزی از مستاجرین اخذ نمی‌شود و برابر قانون به مدت قراردادها افزوده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امیدوارم مالکین باشگاهای خصوصی نیز با باشگاه داران همکاری کنند و با تقویت روحیه همیاری در این راه بتوان این مشکل را پشت سر گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری‌هایی در راستای حمایت از بخش خصوصی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و امیدواریم با مساعدت وزارت ورزش و جوانان بتوان در این حوزه حمایت لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت