سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۲۶:۳۲

امام زمان(عج) فرموده است : «در تمام زندگی‌ام مادرم الگوی من است.»

امام‌جمعه موقت تفرش در بخشی از سخنانش با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، با اشاره به احادیثی از اهل‌بیت(ع) بیان کرد: امام زمان(عج) فرموده است : «در تمام زندگی‌ام مادرم الگوی من است.»

امام جمعه موقت تفرش:

امام زمان(عج) فرموده است : «در تمام زندگی‌ام مادرم الگوی من است.»

به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام طیبی امام‌جمعه موقت تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی این هفته تفرش با اشاره به دو نعمت عظیم امنیت و سلامت، گفت: یکی از محورهای مهم در بیانیه گام دوم انقلاب، مبحث سبک زندگی اسلامی است.

طیبی با تشریح سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی به معنای توجه به خداوند در امورات زندگی، عدم فراموشی قیامت، اجرایی کردن اقتصاد اسلامی و نفی اقتصاد کمونیستی، لیبرالی و سرمایه‌داری، فعال کردن کانون‌های سلامت‌محور در جهت توسعه مشارکت مردم در امر سلامت است.

وی ادامه داد: امنیت در سایه اقتدار ملی، ایثار، شهادت، درصحنه بودن، ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت‌فقیه تأمین می‌شود.

امام‌جمعه موقت تفرش در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، با اشاره به احادیثی از اهل‌بیت(ع) بیان کرد: امام زمان(عج) فرموده است : «در تمام زندگی‌ام مادرم الگوی من است.»

طیبی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم آذربایجان شرقی، تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجلیل از تشییع باشکوه پیکرهای شهدای حافظان امنیت توسط مردم اصفهان را از مسائل مهم این سخنرانی عنوان کرد.

وی «خدعه گری اروپاییان و لزوم هشیاری مسئولین» را از دیگر مباحث مطرح‌شده در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: امام خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: «من به مسئولین نمی‌گویم چکار کنند؛ اما بنشینند فکر کنند و به‌گونه‌ای عمل کنند که فریب آن‌ها را نخورند». نباید از دشمنان اسلام ترسید. پیروزی در سایه صبر و شجاعت به دست می‌آید.

خطیب این هفته نماز جمعه تفرش بابیان راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: نظارت جدی و برخورد قاطع، استفاده از کالای ایرانی و تولید ملی، فعال کردن بنگاه‌های کوچک و زودبازده و کار در خانه ازجمله راه‌حل‌های این مسئله است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت