پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۲۶:۰۵

اقدامات خوب فرهنگی در شهرستان اراک انجام شده است

فرماندار اراک گفت: در بحث فرهنگ با همکاری شورا و شهرداری و ظرفیت‌های موجود در شهرداری اقدامات بسیاری می‌تواند انجام شود و تاکنون هم اقداماتی خوبی انجام شده است.

فرماندار اراک:

اقدامات خوب فرهنگی در شهرستان اراک انجام شده است

اقدامات خوب فرهنگی

اقدامات خوب فرهنگی در شهرستان اراک انجام شده است

به نقل از تسنیم،حسین بختیاری ظهر امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: در بحث آزادگان شاهد بودیم که در یک دوره 10 ساله دفاع مقدس آزادگان ما با اقتدار و شهامت سختی کار را تحمل کردند و در نهایت با افتخار وارد کشور شدند که این افتخار و شهامت امروز مشاهده می‌شود که در روزهای اخیر شجاعت شهید حججی نمونه بارز این شهامت‌ها است.

وی افزود: اگر شهدا در دفاع از حرم و بحث خارج از کشور حضور پیدا نمی‌کردند لازم بود در کشور خود مقابل داعش قرار بگیریم بنابراین زحمات این عزیزان را پاس می‌داریم و باید به یاد داشته باشیم که این عزیزان زمانی به مصاف جنگ و شهادت می‌روند که مردم از دوران هشت ساله دفاع فاصله گرفته‌اند.

فرماندار اراک تصریح کرد: 3 دستور کار در این جلسه مطرح است نخست موضوع گزارشی که توسط مدیر ارشاد اراک از وضعیت فرهنگی شهرستان ارائه می‌شود، سپس یک گزارش در مورد چگونگی جلب مشارکت مردمی در فرهنگ عمومی و در نهایت بحث بررسی نقش رسانه‌‎های عمومی در ارتقاء فرهنگ عمومی است.

بختیاری بیان کرد: مسئولیت فرهنگی بر عهده چند نهاد است و باید یک هماهنگی میان نهاد‌ها ایجاد شود و هماهنگی هرموضوع با متولی مربوطه انجام شود تا از نظم و انسجام لازم بهره کامل را ببریم.

وی ادامه داد: انتظار ما از دستگاه‌های مرتبط با مسائل فرهنگی این است که در زمینه مصوبات رسیدگی کامل انجام شود و ما هم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگ با همکاری شورا و شهرداری و ظرفیت‌های موجود در شهرداری اقدامات بسیاری می‌تواند انجام شود و تاکنون هم اقداماتی خوبی انجام شده است.

بختیاری عنوان کرد: در بحث مشارک مردمی باید دستگاه‌های عضو دیدگاه‌ها و راهکار‌های خود را برای ارتقاء مشارکت مردمی به دبیرخانه ارسال کنند و در نهایت این دیدگاه‌ها به عنوان راهکار در جلسات آینده در اختیار همکاران و مسئولان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بحث ارتقاء مشارکت مردمی به‌ سایر سنگین است زیرا همه جنبه‌های فرهنگ اعم از دینی، ملی و غیره را در نظر می‌گیرد و مسئولان باید دیدگاه‌های خود را به عنوان راه‌های ارتقای مشارکت مردمی در فرهنگ عمومی ارسال کنند و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت