یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۴۷:۳۰

افشای راز قتل جوان اهل شازند پس از یک سال/ ۲نفر دستگیر شدند

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: راز قتل جوان ۲۹ ساله اهل شازند پس از یک سال برملا شد و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خبرداد؛

افشای راز قتل جوان اهل شازند پس از یک سال/ ۲نفر دستگیر شدند

افشای قتل

افشای راز قتل جوان اهل شازند پس از یک سال/ ۲نفر دستگیر شدند

به نقل ازخبرگزاری مهر،به نقل از پایگاه پلیس، بیژن جنتی اظهار داشت: آذرماه سال۹۵ گزارشی از فوت مشکوک جوانی ۲۹ ساله ساکن یکی از روستاهای شهرستان شازند به مرکز فوریت های پلیس شهرستان اعلام شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه و بررسی ها حاکی از آن بود که این جوان سابقه بیماری صرع و تشنج داشته و احتمالا به این دلیل فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: به منظور تعیین دقیق علت مرگ، جسد فرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال شد و با اعلام نظریه پزشکی قانونی علت مرگ این فرد خونریزی مغزی و عوارض ناشی از اصابت جسم سخت به سرش اعلام شد.

جنتی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله بررسی پرونده به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد و در مراحل تکمیل تحقیقات، اسناد و مدارکی از نقش دو نفر از دوستان مقتول در قتل او به دست آمد و هر دو نفر در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال شدند.

وی خاطرنشان ساخت: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که شب حادثه، این افراد در منزل یکی از متهمان پرونده حضور داشته اند که این دو نفر با فرد مقتول درگیر می شوند و او را به قتل می رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تصریح کرد: فردای آن روز با توجه با این که مقتول سابقه بیماری تشنج و صرع داشته، این دو نفر با اورژانس تماس گرفته و با طرح فوت به علت بیماری، سعی در گمراهی تیم پزشکی داشتند که تحقیقات تخصصی  پرده از راز این قتل برداشت.

جنتی اضافه کرد: هر دو متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت