یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۴۹:۴۲

افزایش 8 درصدی اعتبارات تخصیصی به شهرستان دلیجان

فرماندار دلیجان گفت: امسال وضعیت اعتبارات مطلوب‌تر از سال های گذشته است و نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش اعتبارات داشتیم.

افزایش 8 درصدی اعتبارات تخصیصی به شهرستان دلیجان

شهرستان دلیجان

افزایش 8 درصدی اعتبارات تخصیصی به شهرستان دلیجان

به نقل از تسنیم، محمد کردی ظهرامروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دلیجان با اشاره به افزایش اعتبارات این شهرستان اظهارداشت: اعتبارات تخصیصی امسال به این شهرستان نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است که امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف شهرستان را برطرف شازد.

وی افزود: مجموع اعتبار تخصیصی سال گذشته  100 میلیارد ریال بوده و امسال وضعیت اعتبارات مطلوبتر از سال های گذشته است و در سطح شهرستان به‌ صورت هدفمند توزیع ‌شده است.

فرمانداردلیجان تصریح کرد: اعتبار ابلاغی به شهرستان بر اساس نیازهای دستگاه‌ها، اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام توزیع شده است که باتوجه به این موضوع تلاش داریم تا با حل مشکلات و تکمیل پروژه‌ها زمینه رضایت مردم را فراهم آوریم.

کردی در ادامه بیان کرد: توزیع امکانات و منابع بر اساس مکاتبات با دستگاه‌های اجرایی و دریافت طرح‌های پیشنهادی و اولویت‌دار، با محوریت طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد، برنامه‌ریزی شده است.

فرمانداردلیجان با اشاره به اولویت‌های مهم درحوزه‌ها گفت: اعتبارات تخصیصی از اعتبارات استانی با اولویت‌های مهم در حوزه گردشگری، کشاورزی، تجهیزمدارس، اشتغال، تأمین آب و آبرسانی روستایی، زیست محیطی و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام توزیع شده است.

کردی عنوان کرد: تلاش می شود از محل اعتبارات ملی هم  برای توسعه زیر ساخت‌های این شهرستان اعتبار مالی تخصیص یابد تا در این بخش‌ها نیز براساس برنامه‌ریزی انجام شده کارها و مسائل را به پیش ببریم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت