پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۳۱:۱۸

افزایش چهار برابری تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی استان مرکزی

احمد حاج دایی گفت: تسهیلات خود اشتغالی مددجویان بهزیستی این استان امسال نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی:

افزایش چهار برابری تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی استان مرکزی

تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی

افزایش چهار برابری تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی استان مرکزی

به نقل از ایرنا، احمد حاج دایی شامگاه شنبه در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بهزیستی استان مرکزی در اراک افزود: سال گذشته 68 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به این استان ابلاغ شد که این رقم در سالجاری به 200 و یک میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان استان مرکزی شامل معلولان و زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته که یک سال از بهودی آنان می گذرد از هفته آینده با معرفی به بانک های عامل استان آغاز می شود.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی یاد آور شد: سال گذشته یک هزار و 200 شغل جدید با پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان این اداره کل در حوزه های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، دامداری، قالی بافی و گلیم بافی ایجاد شد و پیش بینی می شود امسال این رقم با 10 درصد افزایش به یک هزار و 400 شغل جدید در این استان افزایش یابد.
حاج دایی گفت: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای مددجویان بهزیستی استان مرکزی در قالب 24 غرفه از تولیدات و صنایع دستی مددجویان شهرستان اراک و با هدف ارایه ظرفیت ها، صنایع دستی این اداره کل در این شهرستان دایر شده و از امروز تا بیست و نهم تیر ماه از ساعت 19 تا 24 در پارک ملت این کلانشهر میزبان علاقه مندان است.
وی افزود: این نمایشگاه با محوریت اشتغال و با حضور مددجویان توانمند شده برگزار شده است.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه انواع هنرهای صنایع دستی، گلیم بافی، حصیر بافی، بسته بندی محصولات و سبزیجات عرضه شده است و می تواند منبع مناسبی برای کسب درآمد توسط مددجویان باشد.
حاج دایی گفت: نمایشگاه هایی از این دست برای ایجاد فرهنگ خود اشتغالی در بین مددجویان استان مرکزی در تمامی شهرستان های استان برگزار شده است.
بهزیستی اراک بیش از 15 هزار مددجو را تحت حمایت خود دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت