جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۳:۵۷

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در فراهان

همزمان با ششمین روز از دهه فجر، استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان استانی در سفر به شهرستان فراهان ۶ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و صنعتی را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در فراهان

افتتاح و کلنگ‌زنی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در فراهان

به نقل از فراهان خبر؛ همزمان با ششمین روز از دهه فجر، استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان استانی در سفر به شهرستان فراهان ۶ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و بهداشتی را افتتاح کرد.

سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدای شهر خنجین به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

همچنین استاندار مرکزی با حضور در منزل شهید «حسین شهبازی» در خنجین با خانواده شهید دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی کرد.

کلنگ زنی ناحیه صنعتی خنجین یکی از مطالبات مردم این شهر بود که امروز با حضور استاندار این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار کلنگ زنی شد.

استاندار استان مرکزی با حضور در مسجد جامع شهر خنجین با مردم این شهر دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفت.

افتتاح سه طرح بهداشتی در فراهان

استاندار مرکزی در ادامه سفر به شهرستان فراهان با حضور در شهر فرمهین پانسیون پزشکان فراهان در ۱۲ واحد با مساعت ۱۳۲۹ مترمربع با اعتبار ۹۱ میلیون ریال افتتاح کرد، زمین این ساختمان از سوی شورای شهر فرمهین اهدا شده است.

در این سفر ساختمان اداری بیمارستان فرهنگ خسروان فراهان با مساخت ۱۲۰ مترمربع کلنگ زنی شد، یکی از مهمترین طرح‌های بهداشتی در فراهان افتتاح بخش دیالیز بیمارستان فراهان با ظرفیت ۳ تخت و اعتبار ۷۲۰ میلیون ریال بود، برای تجهیز این بخش ۶۰۰ میلیون ریال هزینه از محل دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده و بهره‌برداری از آن ۱۰ فرصت شغلی را فراهم کرده است.

بهره برداری از کارگاه تولید کفش با اشتغالزایی برای ۲۰ نفر

استاندار استان مرکزی یک کارگاه تولیدی کفاشی در روستای مجدآباد فراهان را افتتاح کرد. این کارگاه توسط بخش خصوصی با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومانی راه‌اندازی و در حال حاضر ۲۰ نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.

افتتاح مرکز رشد کارآفرینی دانشگاه پیام نور فراهان در این روستا از دیگر طرح های افتتاحی در سفر استاندار به فراهان بود، استاندار در پایان سفر خود در نشست خبری در سالن اجتماعات مرکز رشد به جمع بندی سفر یک روزه به کیمجان و فراهان پرداخت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت