یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۲۰:۰۱

افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه همزمان با دهه فجر در محلات

فرماندار محلات گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۷ پروژه عمرانی بخش دولتی و خصوصی با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۳۲۵ میلیارد ریالی در شهرستان محلات افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار محلات؛

افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه همزمان با دهه فجر در محلات

به نقل از صبح محلات، حسن قمری، فرماندار شهرستان محلات گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در آستانه ۴۰ سالگی قرارگرفته و علیرغم تمامی تهدیدات و مشکلات باید مراسمات ویژه این ایام هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته‌های تخصصی مختلف ویژه‌برنامه ریزی برای ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: تلاش کردیم برنامه‌های پیشنهادی و اجرایی منحصر به دهه فجر نباشد از همین رو علاوه بر برنامه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد برنامه‌هایی نیز تا پایان سال برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

فرماندار محلات افزود: همزمان با ۱۳بهمن‌ماه و با حضور استاندار مرکزی در شهرستان محلات ۲۵ پروژه عمرانی، بااعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال در شهرستان محلات کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین‌شده است.

قمری ادامه داد: همزمان با سفر استاندار به شهرستان محلات ۱۲ پروژه بخش خصوصی نیز با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۶ نفره، رسماً افتتاح خواهد شد.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: حضور مسئولین در روستاها، استقرار اکیپ سلامت روستایی، غبارروبی قبور مطهر شهدای شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا برپایی میز شمیم خدمت در مصلی‌های نماز جمعه شهرستان نواختن زنگ انقلاب، برگزاری نشست‌های روشنگری و برگزاری یادواره‌های شهدا بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سطح شهرستان است که با مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌های انقلابی اجرایی خواهد شد.

فرماندار محلات با اشاره به حضور استاندار مرکزی در روستای یکه چاه و دیدار با مردم این روستا همزمان با سفر به شهرستان محلات خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی زمان حضور استاندار در شهرستان از مجموع پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه به‌صورت حضوری و مابقی در نیز به‌صورت همزمان با کنفرانس خبری استاندار مرکزی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت