جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۱۸:۰۶

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی

استاندار مرکزی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خمین خبر داد.

در خمین؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی

سید علی آقازاده صبح شنبه در اولین روز از دهه مبارک فجر در خمین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد تومان کلنگ زنی یا به بهره برداری می‌رسد که اشتغال یک هزار و ۱۲۹ نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم در سطح شهرستان خمین به دنبال دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: این ۱۱۷ پروژه شامل ۹۸ پروژه افتتاحی، ۱۰۷ پروژه عمرانی و ۱۹ پروژه که عملیاتی اجرایی آن آغاز و کلنگ زنی خواهد شد، می‌باشد.

آقازاده خاطر نشان کرد: افتتاح دامداری ۳ هزار رأسی دام سبک با اعتبار ۴ میلیارد تومان، افتتاح پایگاه سلامت روستای چهار چشمه خمین با اعتبار ۷۴۵ میلیون تومان و افتتاح مدرسه خیر ساز با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های مهم افتتاحی در این شهرستان در دهه فجر است.

استاندار مرکزی همچنین با اشاره به مشکل تأمین برق در شهرستان خمین اظهار کرد: در این راستا کلنگ زنی احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت خمین با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان در اولین روز از دهه فجر، انجام می‌شود.

گفتنی است، امروز در خمین، همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن، زنگ انقلاب با حضور مسئولان استان مرکزی در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد و همچنین میثاق مسئولان استان با شهدا، گلباران محل تولد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های روز آغازین دهه فجر در زادگاه امام راحل بود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت