جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۲۸:۱۱

اعمال محدودیت های ترافیکی لیالی قدر در اراک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: محدودیت های ترافیکی لیالی قدر در شهرستان اراک اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

اعمال محدودیت های ترافیکی لیالی قدر در اراک

محدودیت های ترافیکی

اعمال محدودیت های ترافیکی لیالی قدر در اراک

به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ ابوالفضل امیدی با اشاره به وضع محدودیت‌های ترافیکی لیالی قدر در شهر اراک اظهار داشت: این محدودیت های ترافیکی به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر آیین های لیالی قدر و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم اعمال می شود.

وی افزود: به منظور خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم مومن و خداجوی استان مرکزی، محدودیت از ساعت 22 امشب 23 خردادماه آغاز و تا پایان سحر روز 24 خردادماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: این محدودیت‌ها از میدان شهدا به سمت میدان هفت تیر، خیابان های اطراف مصلی بیت المقدس، مسجد آقاضیاء الدین، مسجد الزهرا (س)، مسجد سیدها و امامزادگان آمنه خاتون و شاهزاده عبدالله اعمال می شود.

سرهنگ امیدی خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت و سهولت در ترددها، انتظار است مردم از تردد و پارک خودروهای خود در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند.

وی اضافه کرد: این درحالیست که همزمان با لیالی مبارک قدر در استان مرکزی، محدودیت های ترافیکی در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: امید است مردم در برگزاری آیین های مختلف لیالی قدر همکاری خوبی با پلیس راهور این استان داشته باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت