دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۰۴:۴۹

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز

رئیس پلیس راه استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده قدیم همدان – ساوه در ایام نوروز خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز

اعمال محدودیت‌های ترافیکی

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز

به نقل ازتسنیم،سرهنگ ایرج کهریزی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر با اشاره به نظارت بر جاده‌های استان مرکزی اظهار داشت:50 تیم کنترل محسوس و 10 تیم کنترل نامحسوس رفتار رانندگان در محورهای‌ ارتباطی استان را رصد می‌کنند.

وی افزود: جاده قدیم همدان – ساوه از جمله راه‌های پرترافیک و حادثه خیز استان است که در ایام نوروز محدودیت‌های ترافیکی تردد تریلی و کامیون از ساعت 12 ظهر 28 اسفند تا روز نخست فروردین ماه سال آینده در آن اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: در طول طرح نوروزی خط قرمز پلیس راه هم برخورد قاطع با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز است، کنترل ناوگان عمومی مسافربری با جدیت و قاطعیت هم در ترمینال و هم در پاسگاه‌ها انجام می‌شود و تقاضای ما از مسافران این است که مانند همیشه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی را مانند همیشه به شکل ویژه را در دستور کار را قرار دهند.

کهریزی بیان کرد: طرح ترافیکی نوروز 97 تا پایان 15 فروردین به مدت 21 روز در سراسر استان مرکزی با شعار پرهیز از خطر و آرامش در سفر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت هفت صبح روزهای 13 تا 18 فروردین ماه سال آینده تردد کامیون و تریلر در محور قدیم ساوه به همدان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی عنوان کرد: خط کشی در محورهای اصلی آزاد راه و بزرگراه، آموزش مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و باربری، ممنوعیت روکش آسفالت از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال است.

کهریزی خاطرنشان کرد: سامانه نظارت مردمی 120 و 110 نیز بر ناوگان مسافربری در استان کنترل دارد تا مردم تخلفات و یا تقدیر از رانندگان اتوبوس ها را با پیامک اعلام کنند.

وی اضافه کرد: با تایید تخلف های رانندگان، ضمن جریمه، اعمال قانون اجرا می شود و نمره منفی در پرونده راننده متخلف درج می‌شود و همچنین حمل مسافر در قسمت بار وسیله نقلیه ممنوع است و پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با رانندگانی متخلف برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: برای نخستین بار در تعطیلات نوروز امسال از ظرفیت پلیس یاران نوجوان در استان در پایه های تحصیلی 7، 8 و 9 مقطع اول متوسطه استفاده خواهد شد.

سرهنگ کهریزی افزود: در این استان بیشترین تلفات جاده ای در جاده‌های آزاد راهی به سبب خستگی رانندگان گزارش شده و همچنین به رانندگان توصیه می‌شود که مدارک رانندگی را به همراه داشته باشند و با اطمینان از مطلوب بودن وضعیت فنی خودرو سفر ایمن و نوروز شادی را برای خانواده فراهم کنند و مسافران با ناوگان حمل و نقل و عمومی در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان را از طریق سامانه پیامکی 110120 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت