چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۱۴:۳۳

اعلام نظر قطعی درخصوص 55 متری در گرو تکمیل مطالعات

رئیس شورای کلانشهر اراک گفت: قبل از پایان مطالعات، نظری در خصوص اجرا یا لغو پروژه 55 متری اعلام نمی‌شود.

رییس شورای شهر اراک عنوان کرد:

اعلام نظر قطعی درخصوص 55 متری در گرو تکمیل مطالعات

توسعه فرهنگی و اجتماعی

اعلام نظر قطعی درخصوص 55 متری در گرو تکمیل مطالعات

کاوه فلک افلاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: طبق روال قانونی پس از انتخاب شهردار، داوود تاجران به وزارت کشور معرفی می‌شود و مدت زمان صدور حکم شهرداری وی حدود یک ماه به طول خواهد انجامید تا تاییدیه به شورا اعلام شود، در این فاصله سرپرست شهرداری کار را ادامه می‌دهد و امید است که مشکلی بروز نکند.

وی تصریح کرد: حساسیت و تاکید من به عنوان رئیس شورای شهر اراک بر پیگیری برنامه‌های ارائه شده است و شهردار منتخب باید برنامه‌های ارائه شده در جلسات مختلف را براساس روزشمار دنبال کرده و وارد بازی‌های سیاسی و مرسوم نشود، شهردار باید نسبت به شورا پاسخگو باشد و تاکید مجموعه شورای پنجم کلانشهر اراک بر امر پاسخگویی و پاکدستی است.

فلک‌افلاکی با بیان اینکه به طور قطع از نظر عملیاتی اجرای پروژه 55 متری وظیفه شهرداری است، اما این پروژه و تعیین تکلیف آن برای شورا حساسیت و اهمیت بالایی دارد، افزود: به طور جد تا مشخص شدن تکلیف، طرح دنبال خواهد شد و قطعا برگزاری جلسات با مالکان و ساکنان پروژه 55 متری به جهت تعیین راهکار و رفع مشکلات موجود ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این حضور و همفکری ساکنان پروژه و اطلاع‌رسانی به آنها در خصوص پیگیری شورا تنش را کاهش می‌دهد و البته روند تعیین تکلیف و رسیدگی را نیز تسریع می‌کند.

رئیس شورای کلانشهر اراک بیان کرد: در خصوص پروژه 55 متری شخصا مطالعاتی داشته‌ام، اما به صورت ساختارمند مطالعات و کارشناسی طرح در حال انجام است و تا پایان این مطالعات و بررسی جوانب نمی‌توان نظر قطعی در خصوص اجرا یا لغو پروژه اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت