شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۵۱:۰۷

اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته و عید سعید فطر در استان مرکزی

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های تردد خروج پلاک‌های بومی از استان و ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی در استان در تعطیلات پایان هفته و عید سعید فطر خبر داد و گفت: اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه نیز در این مدت تشدید می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان:

اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته و عید سعید فطر در استان مرکزی

محدودیت های آمد و شد

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس سید علی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر استان‌ها محدودیت های تردد نیز در سطح استان مرکزی اعمال خواهد شد.

وی افزود: از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت محدودیت های ترافیکی برای خروج پلاک‌های بومی و ممنوعیت تردد برای ورود پلاک‌های غیربومی در سطح استان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با بیان اینکه تردد پلاک‌های بومی در سطح استان بلامانع است از همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در اجرای هر چه بهتر طرح‌های محدودیت‌های کرونا قدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا حد امکان از سفرهای غیرضروری و ترددهای بین‌شهری در استان نیز جهت پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس خودداری کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: متخلفان نقض محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی از تشدید برخورد با ترددهای شبانه در استان مرکزی خبر داد و بیان داشت: همچنین محدودیت‌ های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و برابر طرح، رانندگان متخلف به میزان ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی اضافه کرد: در تعطیلات پایان هفته ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد می‌باشند.

حسینی اظهار داشت: مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قبیل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده نیز اگر دارای اعتبار باشند از این قاعده مستثنی می‌باشند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت