جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۰۹:۴۵

اعلام جزئیات آزمون “تبدیل وضعیت استخدامی” شهرداری‌های استان مرکزی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی از آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نام‌ کنندگان در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری‌های استان خبر داد.

مدیرکل شهری استانداری مرکزی:

اعلام جزئیات آزمون “تبدیل وضعیت استخدامی” شهرداری‌های استان مرکزی

تبدیل وضعیت استخدامی

اعلام جزئیات آزمون “تبدیل وضعیت استخدامی” شهرداری‌های استان مرکزی

به نقل از تسنیم، با اشاره به آخرین جزئیات آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری‌های استان مرکزی اظهار داشت: پیرو درخواست های برخی از شهرداری‏‌ها مبنی بر اجازه مجدد برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کنندگان در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری‌های استان مرکزی در سامانه ثبت‌نام آزمون تبدیل‏ وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌‏ها در پورتال اطلاع‌رسانی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی با کسب مجوز‌های مربوطه و هماهنگی با سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور این امکان و دسترسی فراهم شده است.

وی افزود: براساس این تصمیم از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 31 تیرماه سال 96 به مدت 24 ساعت برای ویرایش اطلاعات، افراد واجد شرایط در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

قربانی تصریح کرد: با توجه به اینکه پس از این مدت امکان هیچ‌گونه ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت، شهرداری‌ها باید به‌نحو شایسته نسبت به اطلاع‌رسانی به تمامی کارکنان مشمول که در سامانه ثبت نام کرده‌اند در شهرداری‌ها اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی عنوان کرد: در زمان اعلام شده امکان ثبت‌نام وجود ندارد و صرفا جهت ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کنندگان این دسترسی ایجاد شده است.

وی افزود: بنابراین درخواست داریم تا واجدین شرایط از فرصت به‌دست آمده استفاده کرده و درصورت نیاز به ویرایش یا تغییری در اطلاعات ثبت نامی اقدام لازم را برای این مهم انجام دهند تا در روند اجرایی با مشکلی روبرو نباشند.

قربانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اطلاع‌رسانی دقیق و سریع شهرداری‌ها داوطلبان بدون مشکلی و با آسودپی خاطر برای شرکت در آزمون آماده شوند و رضایت این داوطلبان نیز در مسیر اجرای این ازمون فراهم آید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت