یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۵۳:۰۱

اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی وکشاورزی استان

محمد رضا حاجی پور گفت: اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی در راستای طرح رونق تولید از روز پنجشنبه در این استان کلید خورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی وکشاورزی استان

اعطای تسهیلات

اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی وکشاورزی استان

محمدرضا حاجی پور در گفت و گو با ایرنا، افزود: صاحبان واحدهای صنعتی و کشاورزی این استان به منظور بهره مندی از تسهیلات یاد شده باید در اسرع وقت در درگاه الکترونیکی بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان مرکزی که متقاضی تسهیلات هستند،به منظور فعال کردن یا افزایش تولید و اشتغال می توانند به نشانی الکترونیکی www.behinyab.ir مراجعه و نسبت به درج درخواست تسهیلات مذکور اقدام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استات مرکزی اظهار کرد: درخواست واجدان شرایط در کمیته فرعی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور نماینده استاندار، بانک عامل و رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی بررسی می شود و متقاضیانی که مشمول است و پس از تصویب در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به بانک های عامل معرفی می شوند.
وی اضافه کرد: سیاست اعطای تسهیلات کم بهره دولت برای حل چالش های صنعتی در استان مرکزی و فرصت سازی تولید برای واحدهای اقتصادی حیاتی است و تنها در این صورت می توان اشتغال پایدار به وجود آورد.
حاجی پور ادامه داد: حدود 500 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی وجود دارد که با بهره مندی از این تسهیلات، جان تازه ای را برای حوزه تولید این قطب مهم صنعتی می گیرند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تحقق اقتصاد مقاومتی را برنامه اصلی این سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم، تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تکمیل ظرفیت خالی آنان در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وی گفت: یک هزار و 66 واحد صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی پارسال حدود هفت هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات رو نق تولید دریافت کردند که این مهم اشتغالزایی چشمگیری را نیز به دنبال داشت.
استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت