جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۴:۰۳

اعزام ۸۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اعزام ۸۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برای انجام فعالیت های تبلیغی و مذهبی به استان مرکزی خبر داد.

اجتماعی/فرهنگی؛

اعزام ۸۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ؛ با اشاره به ایام فاطمیه و اعزام مبلغین برای فعالیت های تبلیغی و مذهبی در سطح استان، گفت: ۸۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی از ابتدای ایام فاطمیه در استان مستقر شده اند که با همکاری ستاد فاطمی در همه استان مرکزی برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغین اعزامی از قم و تهران ۸۰ نفر و باقی از حوزه های علیمه استان هستند، افزود: همچنین ۶۵۰ نفر از مبلغین را برادران و باقی آنها را نیز خواهران تشکیل می دهند که به سایر نقاط شهری و روستایی استان اعزام شده اند.

قربانپور، استحکام بخشی بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب و تهدیدات و توطئه های دشمنان را از جمله محورهای سخنرانی های مبلغان عنوان کرد و گفت: در راستای محورهای فعالیت های مبلغان همچنین کارگاه های آموزشی برای مبلغان،سخنرانان و مداحان نیز در نظر گرفته شده و محتوای لازم به آنها نیز ارائه شده است تا بتوان نتایج موثری دریافت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین مسائلی همچون توصیه و تاکید بر انجام واجبات، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، ادای خمس و زکات، رعایت شئونات اسلامی در جامعه، تشویق بانوان به رعایت حجاب اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و فرزند آوری نیز در ایام عزاداری حضرت زهرا (س) از سوی روحانیان مبلغ مطرح می‌شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت