جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۹:۵۰

اعزام ۲۴۰ نفر دانش آموز اراک به مناطق عملیاتی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام ۲۴۰ نفر از دانش آموز شهرستان اراک به مناطق عملیاتی راهیان نور خبرداد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد:

اعزام ۲۴۰ نفر دانش آموز اراک به مناطق عملیاتی راهیان نور

سرهنگ پاسدار مجید غلامی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی، از اعزام ۲۴۰ نفر از دانش آموز شهرستان اراک به مناطق عملیاتی راهیان نور خبرداد و گفت: یادمان های مناطق عملیاتی راهیان نور یک زیارتگاه، دانشگاه معنوی و یک سرزمین مقدس برای آموختن درس مقاومت و مطالعه تاریخ دفاع مقدس است.

وی افزود: دانش‌آموزان با اردوی جمعی خود مدرسه و دانشگاه دیگری را با شیوه های آن اردو تجربه و مهارت‌های فردی و جمعی را تمرین می‌کنند.

غلامی بابیان اینکه تربیت نسل مومن و انقلابی یکی از اهداف مدنظر در سیستم آموزش کشور است، افزود: با برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها باید بتوان مسیر کمال و سعادت را باقوت ادامه داد تا انقلاب به سر منزل اصلی خود برسد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله با اشاره به اینکه اگر نسل حاضر در زمان هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند با حضور خود در این اردوها به اثبات می رسانند که امروز از این واقعه مهم بی‌تفاوت عبور نمی‌کنند، گفت: مادرانی که فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل بدرقه کردند در ثواب جهاد آن‌ها شریک هستند.

وی گفت: مردم ولایی ما با اتحاد، همدلی، با شهدا هم پیمان اند و تا ظهور منجی عالم بشیریت در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت