سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۱۴:۵۰

اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز شازندی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه شازند ،از اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شازند به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند خبر داد:

اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز شازندی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سرهنگ دوم پاسدار محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه شازند، از اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شازند به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و  تصریح کرد: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان شازند برای بازدید از مناطق عملیاتی به ظرفیت ۲٠۰ دانش‌آموز دختر روز پنجشنبه ۲۴ آبان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد از دانش‌آموزان شهرستان با استفاده از پنج دستگاه اتوبوس و تعدادی خودروی پشتیبان عازم جنوب کشور شدند و در مدت حضور این افراد در مناطق عملیاتی برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی و ارزشی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی‌شده تا دانش‌آموزان در مدت حضور در مناطق عملیاتی از یادمان‌های شلمچه، اروندکنار، هویزه، فتح المبین، شهدای گمنام اندیمشک، موقعیت شهید محمود وند، بازدید داشته و با رشادت‌های رزمندگان و جان‌فشانی شهدای عزیز در این مناطق آشنا شوند.

مهجوری گفت: در این کاروان تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز به‌عنوان راوی، روحانی و سرپرست حضورداشته و خاطره گویی از هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس توسط راویان در طول بازدید انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی بیان کرد: آشنایی دانش آموزان با سیره و آرمان‌های امام و شهدا، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، بازخوانی وصایا و خاطرات شهدا، آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان کشورمان در مقابل دشمنان و بازخوانی عملیات مختلف در دوران جنگ تحمیلی از مهم‌ترین اهدافی بوده که از طریق راهیان نور در مقابله با تهاجم نامتقارن و ناجوانمردانه دشمن دنبال می‌شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت