پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۴۹:۳۰

اعزام ۱۰۰۰ نفر از مردم زرندیه به حرم مطهر امام خمینی(ره)

محمد مهجوری گفت: با توجه به آئین‌های پرشکوه گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) ، ۱۰۰۰ نفر از مردم زرندیه به حرم مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه زرندیه :

اعزام ۱۰۰۰ نفر از مردم زرندیه به حرم مطهر امام خمینی(ره)

اعزام مردم زرندیه به مرقد امام

اعزام ۱۰۰۰ نفر از مردم زرندیه به حرم مطهر امام خمینی(ره)

به نقل از تسنیم، محمد مهجوری ظهر امروز همزمان با فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) به‌عنوان منبع عظیم در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در اختیار ما است اظهار داشت: در غیاب امام خمینی(ره) با معضل سیاسی، نقص اقتصادی و فرهنگی مواجه هستیم و باید نگاه امام و راهکار ایشان در حل این موضوعات تبیین شود.

وی افزود: امسال در حالی به استقبال آئین‌های پرشکوه گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و وقایع عظیم 15خرداد می‌رویم که بیش از نیم قرن از نهضت امام(ره) و ربع قرن از رحلت امام(ره) می‌گذرد و امسال در ماه ضیافت الهی به پیشواز این دومناسبت مهم می‌رویم.

مهجوری تصریح کرد: ماه رمضان فرصت طلایی است که مردم ابتدا برداشت‌ها و نظرات امام(ره) را نسبت به این ماه و نزول قرآن و لقاءالله درک کنند زیرا برداشت امام راحل(ره) از رمضان بسیار متفاوت از برداشت‌های محققان و عرفا است و از نظر امام ضیافت الله یعنی انسان در ترک شهوات نفسانی حتی در عالم خیال موفق باشد که این مرحله نازل هواها است.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه این گذر زمان و فاصله ایام بر نام و یاد و آرمان‌های امام خمینی(ره) و نهضت الهی اش غبار فراموشی ننشانده است گفت: هرگز نمی‌توان گذشت نهضت اسلامی را بدون شناختن بنیانگذار آن به تحلیل نشست و یا آینده انقلاب را بی چراغ افکار و سیره او دید و این موضوع مهم را باید دانست که یاد امام(ره) و شهدای انقلاب هیچگاه دستخوش فراموشی نمی‌شوند.

وی افزود: باید رهبر زمان را به‌درستی شناخت زیرا عدم شناخت رهبر و ولی فقیه زمان یکی از ظلم‌های صورت گرفته در حق معظم له است چراکه امام راحل(ره) تولیدکننده و اثرگذار فرهنگی در سطح کشور و جهان بود.

مهجوری با بیان اینکه روحانیون باید امام خمینی(ره) را الگوی خود قرار دهند، گفت: مقام معظم رهبری همواره نسبت به پایداری در اصول فکری امام خمینی(ره) تأکید و سفارش می‌فرمایند که در این راستا ولایت فقیه ارزنده‌ترین یادگار امام راحل(ره) است و ضرورت دارد برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به اهداف متعالی آن که ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور امام عصر(عج) است، تلاش و مجاهدت کرد.

وی اضافه کرد: هرچه بیانات مقام معظم رهبری در جامعه اجرایی‌تر شود به اهداف انقلاب نیز نزدیک‌تر می‌شویم.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اینکه مراسم امسال با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از ساعت 18 آغاز می‌شود، ادامه داد: امسال بیش از 1000 نفر از مردم روزه‌دار، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرندیه بار دیگر برای تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های آن عزیز سفر کرده به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت