سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۰۷:۲۵

اعتبارات دولتی جوابگوی نواقص موجود نیست

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی برطرف کردن مشکلات و نواقص موجود باشد بنابراین لازمه تحقق این مهم همت مضاعف خیران و اتحاد و همدلی مسئولان است.

نماینده مردم ساوه در مجلس:

اعتبارات دولتی جوابگوی نواقص موجود نیست

قشر کارگری

اعتبارات دولتی جوابگوی نواقص موجود نیست

به نقل از تسنیم، محمدرضا منصوری شامگاه دوشنبه در آیین بهره‌برداری و افتتاح درمانگاه دارالشفای شبانه روزی کریم اهل بیت(ع) وابسته به موسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) در ساوه با اشاره به روند رو به رشد حوزه بهداشت و درمان شهرستان ساوه اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده که از جمله آنها می‌توان به تاسیس بیمارستان 160 تختی و راه‌اندازی 22 درمانگاه در شهرستان ساوه و زرندیه اشاره کرد اما با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان و جمعیت رو به رشد آن نیازمند تقویت و توسعه زیرساخت‌ها متناسب با نیازهای شهرستان هستیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر جمعیت دانش‌آموزان ساوه  25 درصد افزایش پیدا کرده و اگر مشارکت 35 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز این شهرستان نبود به طور قطع دانش‌آموزان با کمبود فضای آموزشی مواجه بودند، افتتاح راه آهن و خط سریع‌السیر سبب افزایش دو برابری جمعیت در این شهرستان می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی برطرف کردن مشکلات و نواقص موجود باشد بنابراین تحقق این مهم همت مضاعف خیران و اتحاد و همدلی مسئولان را می‌طلبد.

تاسیس دفتر آستان قدس رضوی در  ساوه و زرندیه

معاون پارلمانی و امور مجلس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده آستان قدس رضوی در استان مرکزی هم با اشاره به کمبود فضاهای درمانی گفت: امروز در کشور با مشکل درمان و کمبود فضاهای درمانی روبه‌رو هستیم، دولت به تنهایی نمی‌تواند این نواقص را برطرف کند و باید همه با هم و با مشارکت خیران این نواقص را برطرف کنیم.

آصفری بیان کرد: دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه به منظور برطرف کردن محرومیت و انجام کارهای عام‌المنفعه تاسیس شده و آمادگی لازم برای انجام پروژه‌های تعریف شده و عام‌المنفعه را دارد.

وی افزود: خوشبختانه در اقصی نقاط مختلف استان مرکزی شاهد شکوفایی و توسعه در حوزه‌های مختلف با مشارکت خیران هستیم و آستان قدس رضوی هم آمادگی دارد در حوزه درمانی و خدمات‌رسانی به محرومان رنگ محرومیت را در استان و کشور بزداید.

معاون پارلمانی و امور مجلس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و نماینده آستان قدس رضوی در استان مرکزی تصریح کرد: باید گام‌های بزرگی که شایسته مردم استان مرکزی است برداشته شود که در این میان  شهرستان ساوه با توجه به اینکه مزین به قدمگاه حضرت معصومه(ص) است دارای جایگاه ویژه در استان است.

تحقق خدمات درمانی مطلوب با احداث درمانگاه دارالشفای کریم اهل بیت در ساوه

فرماندار ساوه هم با اشاره به خدمات نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آیت‌الله دری نجف‌آبادی زندگی خود را وقف اعتلای انقلاب و ارزش‌های اسلامی کرده و افتتاح این درمانگاه اقدامی ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ساوه بوده است.

محمد بهاروند افزود: به طور قطع مردم  ساوه و مسئولان قدردان این کار بزرگ هستند و با توجه به محرومیت این منطقه استقرار این مرکز درمانی گامی مهم در راستای تحقق خدمات درمانی مطلوب این منطقه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت