پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۴:۳۰

اظهارات رئیس جمهور دشمن را به طمع می‌اندازد/بیان مسائل شبهه افکن نمونه بارز امیدوار کردن دشمن

نماینده تفرش،آشتیان و فراهان به اظهارت اخیر رئیس جمهور درباره مشروعیت در باب کلام حضرت علی (ع) گفت: این حرفها امید دادن به دشمن و امیدوار کردن به ادامه دشمنی است، باید روی کلمات و حرفها دقت کنند و کاری نکنند تا دشمن طمع کند.

اظهارات رئیس جمهور دشمن را به طمع می‌اندازد/بیان مسائل شبهه افکن نمونه بارز امیدوار کردن دشمن

کابینه

اظهارات رئیس جمهور دشمن را به طمع می‌اندازد/بیان مسائل شبهه افکن نمونه بارز امیدوار کردن دشمن

محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره مشروعیت در باب کلام حضرت علی(ع) گفت: برخی از صحبت های مسئولان موجب سوءاستفاده دشمنان و بیگانکان می شود.

وی افزود: گاهی مسئولان ما در بخش های مختلف جایگاه خود را نمی شناسند و نمی دانند مقبولیت رای مردم برای حوزه اجرائی کشور بوده است تا مجری امور باشند و متاسفانه حرفهایی زده می شود که دشمن از آن ها سوءاستفاده می کند و به تعبیری آب بر آسیاب دشمن می ریزند.

حسینی اظهار کرد: نباید زمینه و بستر دشمنی دشمنان را در داخل کشور فراهم کرد و اجازه اظهار نظر به دیگران را در امورات کشور بدهیم، متاسفانه عملکرد ما در داخل کشور مشکل دارد.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: وقتی زمینه در داخل فراهم باشد دشمن طمع می کند و هر روز نقشه ای جدید می چیند، تحریم وضع می کند، موضوع حقوق بشر را به راه می اندازد و به دنبال روزنه شکاف می گردد.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی ازحرفها زده می شود و افرادی که نباید در برخی از حوزه ها دخالت کنند اظهار نظر می کنند، دشمن هم زمینه و بستر را آماده می بیند و کار را رها نمی کند.

حسینی بیان مسائل شبهه افکن در جامعه را نمونه بارز امیدوار کردن دشمن دانست و گفت: این حرفها امید دادن به دشمن و امیدوار کردن به ادامه دشمنی است، این حرفها به نفع نظام جمهوری اسلامی و در راستای خط امام و شهدا نیست اگر این ها خودشان را پیرو امام و میراث دار شهدا می دانند باید روی کلمات و حرفها دقت کنند و کاری نکنند تا دشمن طمع کند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان تصریح کرد: زمانی که دشمن روزنه امیدی در داخل می بیند دست بردار نیست، این حرفها از سردوستی با نظام جمهوری اسلامی نیست، اگرچه گویندگان آن قصد و غرضی هم نداشته باشند اما این ادبیات آب به آسیاب دشمن ریختن است و دشمن را به طمع انداختن و امیدوار کردن به دشمنی است.

وی ادامه داد: آگاهی و بصیرت مردم در زمینه مسائل اعتقادی بیش از گذشته است و روایات و احادیث باید از منابع دقیق و مطالعه بیان شود و تا در آموزه های شیعه شبهه ایجاد نشود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت