پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۰۵:۳۳

اضافه شدن ۱۴۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان مرکزی/ ۳۵ پروژه نوسازی در دستور کار

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي از اضافه شدن ۱۴۰کلاس درس به زیربنای ۱۹ هزار متر مربع به فضاهای آموزشی استان در سال گذشته خبر داد.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي خبر داد

اضافه شدن ۱۴۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان مرکزی/ ۳۵ پروژه نوسازی در دستور کار

حسین محمدی مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي ؛با اشاره به اقدامات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: رسالت سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس ساخت فضاهای جدیدآموزشی، تعمیر فضاهای قدیمی و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی و احداث سالن های ورزشی و خوابگاه ها است.

وی افزود:در سال گذشته اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی در سطح استان ۲۶ پروژه را انجام داد و ۱۴۰ کلاس درس به زیربنای ۱۹ هزار متر مربع به فضای آموزشی استان اضافه کرد.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي با اشاره به جزئیات پروژه های انجام شده در سال گذشته بیان کرد:  از تعداد ۲۶ پروژه ای که در سال گذشته تکمیل شد ۲ پروژه به شکل تمام مردمی انجام شد و از ابتدا تا انتهای آن توسط خیرین انجام شدند که این دو پروژه ۱۸ کلاس درس داشته اند.

وی افزود: ۱۷ پروژه به شکل مشارکتی دولت و خیرین داشتیم که حدود ۹۲ کلاس داشت و ۷ پروژه با ۳۰ کلاس درسی تماما از اعتبارات دولتی ساخته شده و از ۱۹ پروژه ۴ سالن ورزشی،۱ کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان،۲ نمازخانه و کتابخانه و مابقی کاربری آموزشی داشته اند.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان نوسازی با توجه به وظیفه ای که دارد دورترین روستاهای استان را تحت پوشش خود دارد، گفت: هرکجا که احساس نیاز وجود داشته باشد احداث پروژه را خواهیم داشت که شهرستان هایی همچون زرندیه،ساوه،خمین،خنداب،دلیجان و برخی از نقاط دیگر استان نیز این پروژه ها انجام شده اند.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته در برخی از روستاهای استان مدارس کانکسی وجود داشت و به عنوان مثال روستای شتری یکی از این روستاها بوده است که امسال خوشبختانه دارای مدرسه شدند.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مركزي در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید علیرغم وجود همه مشکلاتی که در کشور است اعتبارات نوسازی با یک افزایش ۳۶ درصدی تعداد پروژه ها را به ۳۵ پروژه در سال ۹۹ خواهد رساند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت