یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۱۸:۲۳

اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز خنداب با همکاری سپاه روح‌الله

رئیس راهداری و حمل‌و نقل خنداب با اشاره به محور پل‌دوآب-خنداب گفت: مشکل تامین اعتبار این پروژه به طور کامل برطرف نشده است و بخشی از اعتبارات این محور که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی بود هنوز به مرحله تخصیص نرسیده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل خنداب:

اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز خنداب با همکاری سپاه روح‌الله

محورهای دلیجان

اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز خنداب با همکاری سپاه روح‌الله

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری نسیم خنداب، با اشاره به حذف دو نقطه حاثه‌خیز در شهرستان خنداب گفت: اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان خنداب در نظر دارد با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح‌الله استان مرکزی دو نقطه حادثه‌خیز گردنه فوران و پیچ نصیرآباد را اصلاح و رفع کند.

شمسی با اشاره به اعتبارات مورد نیاز این دو پروژه، بیان کرد: در جلسه‌ای که به این منظور در فرمانداری برگزار شد ۵۰ درصد هزینه‌های این پروژه را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح الله استان مرکزی تقبل خواهد کرد و مابقی هزینه‌ها نیز از اعتبارات شهرستانی تامین می‌شود.

اصلاح و حذف دو نقطه حادثه‌خیز خنداب تا پایان آبان‌ماه

وی افزود: از سه هفته گذشته عملیات رفع این دو نقطه حادثه‌خیز آغاز شده است که تعریض، زیرسازی و آسفالت ۵۰۰ متر از گردنه فوران و خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت پیچ نصیرآباد از جمله اقدامات مد نظر در راستای بهسازی این دو پروژه است.

شمسی با اشاره به اصلاح و رفع دو نقطه حادثه‌خیز گردنه فوران و پیچ نصیرآباد گفت: این دو پرژه تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا یک ماه آینده کار آسفالت این دو پروژه به اتمام خواهد رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان خنداب تصریح کرد: تکمیل و بهسازی پروژه فوران نیازمند ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار و تکمیل پروژه نصیرآباد نیز نیازمند ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار است که در مرحله نخست عملیات آسفالت این پروژه، و اقدامات ایمنی از جمله نصب گاردریل، چراغ و تابلو در مراحل بعدی انجام خواهد شد.

توقف اعتبارات سفر برای محور پل‌دوآب-خنداب در مرحله تخصیص

شمسی با اشاره به محور پل‌دوآب-خنداب گفت: نصب چند ابنیه و آسفالت بخشی از این محور باقی مانده است که براساس پیش‌بینی انجام شده تا پایان مهرماه این پروژه به اتمام می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: مشکل تامین اعتبار این پروژه به طور کامل برطرف نشده است و بخشی از اعتبارات این محور که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی بود هنوز به مرحله تخصیص نرسیده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت