پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۴:۰۰

اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ نفر با بهره‌برداری از ۷۱ طرح در کمیجان و فراهان

استاندار مرکزی با اشاره به افتتاح ۷۱ طرح در شهرستان‌های کمیجان و فراهان در ایام دهه فجر گفت: با افتتاح این طرح ها در شهرستان کمیجان زمینه اشتغال ۱۱۳ نفر و در فراهان اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر ایجاد می شود.

اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ نفر با بهره‌برداری از ۷۱ طرح در کمیجان و فراهان

۷۰ میلیون دلار ارزآوری

اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ نفر با بهره‌برداری از ۷۱ طرح در کمیجان و فراهان

به نقل از فراهان خبر؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در سفر به شهرستان فراهان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه عزم دولت بر حل مشکلات معیشتی مردم است به پیشرفت‌های حاصل شده در این مدت اشاره کرد و گفت: توفیق دولت در بخش های مختلف از جمله شرکت های دانش بنیان روز به روز افزایش داشته است.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذران و رفع موانع پیش روی آنان به عنوان برنامه جدی در استان ترسیم شده است که با جدیت از سوی مدیران پیگیری می شود.

آقازاده ادامه داد: مشارکت خیرین در پیشبرد برای حمایت و گره گشایی از مشکلات جامعه افزون شده و این حرکت مثبت قابل تحسین است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر حمایت خیران در بسیاری از طرح ها نباشد، تحقق بخشی از اقدامات ممکن نمی شود.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان کمیجان و ۳۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال در شهرستان فراهان در حال بهره برداری است.

آقازاده اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها در شهرستان کمیجان زمینه اشتغال ۱۱۳ نفر و در فراهان اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر ایجاد می شود.

استاندار مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگاران افزود: تمهیدات ویژه ای برای حفظ صنایع دستی شهرستان کمیجان اندیشیده شده است؛ تقویت و احیای داشته های فرهنگی این منطقه و سایر نقاط استان مرکزی با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت