جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۱۱:۳۵

استقامت و ایستادگی مردم سبب حفظ با اقتدار نظام اسلامی شده است‌

استاندار مرکزی با بیان اینکه استقامت و ایستادگی مردم سبب حفظ با اقتدار نظام شده است گفت: استقلال کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی:

استقامت و ایستادگی مردم سبب حفظ با اقتدار نظام اسلامی شده است‌

۷۰ میلیون دلار ارزآوری

استقامت و ایستادگی مردم سبب حفظ با اقتدار نظام اسلامی شده است‌

سیدعلی آقازاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی اظهار داشت: پیام حضور مردم در این راهپیمای گفتن “نه” به تمام زورگویی‌ها و نقشه‌های شومی است که دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته در مدت 40 سال گذشته طراحی کرده‌اند اما امروز نه تنها هیچ‌یک از نقشه‌ها به نتیجه نرسیده بلکه عزم و اراده ملت ایران هم قوی‌تر شده است.

وی افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در عرصههای مختلف در جمهوری اسلامی همانند  نفس انقلاب است و سبب افتخار ما است که این مردم که هر زمان نیاز باشد در صحنه حاضر می‌شوندو نقش تاثیرگذاری را از خود برجای می‌گذارند.

استاندار مرکزی بابیان اینکه ﺗﺪاﻭﻡ اﻧﻘﻼﺏ مهم‌ترین ﻭﻇﻴﻔﻪ ﻧﺴﻞ ﭼﻬﺎﺭﻡ اﻧﻘﻼﺏ اﺳﺖ، گفت: انقلاب اسلامی یک حادثه داخلی نبود بلکه زلزله‌ای برای نظام سلطه و استبدادگران کل دنیا محسوب می‌شود لذا می‌کوشند تا از هر طریق ممکن که بتوانند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند لذا هوشیاری مردم امروز یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی بیان کرد: ﺑﺼﻴﺮﺕ و ﺑﻴﺪاﺭﻱ مردم مظلومان مهم‌ترین ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩ اﻧﻘﻼﺏ اﺳﻼﻣﻲ بود که سرمنشأ بیداری اسلامی را برای مسلمانان و مستضعفان جهان فراهم کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت