یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۵۶:۳۶

استفاده از زنان و جوانان در بخش مدیریتی استان مرکزی افزایش می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در اداره امور استان به منظور جوان‌گرایی و بهره‌گیری از نیروهای جوان و مستعد، از توان این قشر و همچنین از ظرفیت بانوان فرهیخته و توانمند استان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم گامی مثبت برداریم.

استفاده از زنان و جوانان در بخش مدیریتی استان مرکزی افزایش می‌یابد

استفاده از زنان و جوانان در بخش مدیریتی

استفاده از زنان و جوانان در بخش مدیریتی استان مرکزی افزایش می‌یابد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در همایش بخشداران استان مرکزی اظهار داشت: براساس وظایف مشخص شده بخشداران در قلمرو ماموریت خود به‌عنوان نماینده عالی دولت مسئولیت اجرای سیاست‌های دولت را بر عهده دارند و همچنین در ارتباط با ادارات، موسسات، شرکت‌ها و سایر دستگاه‌ها هم عهده‌دار مسئولیت هستند.

وی افزود: در تمام حوزه‌ها دولت عملکرد خوبی داشته و این عملکرد قابل دفاع بوده و این درحالی است که این معاونان، فرمانداران و بخشداران هستند که باید  از عملکرد دولت با اقتدار دفاع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: بخشدارها به‌عنوان نمایندگان دولت و ادارات هستند و مدیران هم نقش بازوان اجرایی آنها را دارند که باید پاسخگوی بخشداران در منطقه باشند.

حقیقی بیان کرد: در اداره امور استان به منظور جوان‌گرایی و بهره‌گیری از نیروهای جوان و مستعد، از توان این قشر و همچنین از ظرفیت بانوان فرهیخته و توانمند استان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم گامی مثبت برداریم.

وی ادامه داد: ارزشمندترین دارایی هر مجموعه‌ای نیروهای آموزش دیده و متعهد آن است که درراستای تقویت این نیروها می‌توانیم از ظرفیت و تجربه بخشداران استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: بخشداران باید در مسیر کاری که انجام می‌دهند با خدمت مستمر، تعامل و ارتباط نزدیک و احترام‌آمیز با مردم علاوه‌ بر تکریم مردم، مطالبات آنها را هم به شکل مناسب پاسخ دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت