سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۹:۰۹

استفاده از ظرفیت واحدهای فناور در توزیع برق استان مرکزی افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ارتقای سطح علمی صنعت برق با مدیریت دانش و استفاده از واحدهای فناور دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی :

استفاده از ظرفیت واحدهای فناور در توزیع برق استان مرکزی افزایش می‌یابد

واحدهای فناور در توزیع برق

استفاده از ظرفیت واحدهای فناور در توزیع برق استان مرکزی افزایش می‌یابد

محمد اله‌داد پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی در پارک علم و فناوری اظهار داشت: ارتقای سطح علمی صنعت برق با مدیریت دانش و تبادل تجربیات محقق می‌شود.

وی افزود: انجمن در قالب تشکل و با هدف رشد و شکوفایی فارغ‌التحصیلان برق ،الکترونیک و کامپیوتر با پارک علم و فناوری هدف مشترکی را دنبال می‌کند.

رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی هم در این نشست گفت: سرعت تغییر در دانش رو به گسترش است و هدف اصلی پارک علم و فناوری شناسایی تغییرات علمی و انتقال آن از دانشگاه به صنعت است.

محمد رفیعی تصریح کرد: کتابی با عنوان پرندگان و خطوط برق از تقابل تا تعامل به چاپ رسیده و مسابقه عکس ویژه پرندگان و شبکه‌های برق در ایران درحال برگزاری است.

وی با اشاره به این که این مجموعه با 200 واحد فناور و 40 شرکت نوپا در استان مرکزی همکاری دارد، گفت: فاز نخست این مجموعه در فضایی به وسعت هشت هزار و ٥ متر مربع در بهمن‌ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی بیان کرد: حمایت و تلاش پارک علم و فناوری درراستای پروراندن ایده‌های خلاق و ارائه تسهیلات به منظور ایجاد واحدهای فناور نوپا و کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت