چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۰۷:۴۶

استفاده از ظرفیت‌های زرندیه در راستای توسعه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه زرندیه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های زرندیه در راستای توسعه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد گفت: موانع پیش‌روی تولیدکنندگان بخش کشاورزی در زرندیه برطرف شود چرا که بخش کشاورزی زرندیه نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.

امام جمعه ساوه:

استفاده از ظرفیت‌های زرندیه در راستای توسعه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست با مجمع صنفی نظام کشاورزی زرندیه با اشاره به اهمیت شغل کشاورزی اظهار داشت: شاخص مهم توسعه هر کشور، توسعه در زمینه کشاورزی و باغداری و دامپروری بوده و خودکفایی و استقلال یک کشور در گرو رشد کشاورزی و دامپروری و باغداری و حمایت ویژه از این مشاغل پر ارج است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) شغل کشاورزی را به‌عنوان پاک‌ترین، شریف‌ترین و حلال‌ترین شغل نزد خداوند متعال توصیف می‌کنند زیرا شغل کشاورزی هم سبب احیاء زمین و هم برکت در زندگی می‌شود و شغل کشاورزی و دامداری در شان انبیاء الهی از سوی خدای متعالی پسندیده است.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: حرفه مقدس کشاورزی و دامداری همواره مورد تاکید اسلام است زیرا خداوند متعال انسان را از زمین خلق کرده بنابراین از انسان می‌خواهد تا زمین را آباد کند از این رو انبیاء الهی همواره به کشاورزی و زراعت توجه ویژه داشتند.

ابراهیمی بیان کرد: با برطرف کردن مشکل کشاورزان در کشور، تولید و فراوانی ایجاد می‌شود و مردم در رفاه قرار می‌گیرند، در واقع ما باید خادم مردم باشیم و این خدمت را از افتخارات خود بدانیم.

وی ادامه داد: حیات و معیشت مردم به دست کشاورزان است و مسئولان این بخش خدمتگزار کشاورزان هستند و باید قدر خود و کارتان را بدانید.

امام جمعه زرندیه خاطرنشان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان زرندیه در راستای توسعه بیش از پیش در حوزه کشاورزی امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت