پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۲۳:۲۲

استعدادیابی و حمایت از نخبگان ورزشی اولویت کاری فدراسیون هندبال است

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: استعدادیابی و حمایت از نخبگان ورزشی اولویت کاری فدراسیون هندبال است.

استعدادیابی و حمایت از نخبگان ورزشی اولویت کاری فدراسیون هندبال است

استعدادیابی و حمایت از نخبگان ورزشی

استعدادیابی و حمایت از نخبگان ورزشی اولویت کاری فدراسیون هندبال است

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،میترا نوری شامگاه جمعه در مراسم جشنواره استعدادیابی هندبال دختران استان مرکزی اظهار داشت: این جشنواره رویکرد و سیاست‌گذاری فدراسیون در بخش بانوان و تمرکز و توجه به رده سنی پایه است و اگر حرکت جدیدی در هندبال بانوان رخ دهد در این گونه جشنواره‌ها شاهد هستیم و باید افراد بهتر را شناسایی و روی آنها سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: فدراسیون هندبال امیدوار است که استان مرکزی بازیکنان بااستعداد و نخبه در تیم ملی داشته باشد و این گونه بازیکنان سرمایه خوبی برای این استان باشند.

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان کشور تصریح کرد: خیلی خوشحالم که بیش از 180 شرکت کننده در این جشنواره حضور پیدا کردند و با ایجاد ایستگاه‌های مختلف تست‌های کارشناسی از آنها گرفته شد و بانوان هندبالیست استان مرکزی در آینده نزدیک حرف‌های زیادی در کشور دارند.

حضور 180 نفر در جشنواره استعدادیابی هندبال استان مرکزی

نایب رئیس هیئت هندبال بانوان استان مرکزی هم در این جشنواره گفت: این جشنواره با حضور بیش از 180 نفر دانش‌آموز  از مدارس استان مرکزی و با همکاری هیئت هندبال، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و از سنین  8 تا 12 سال تست آمادگی استعدادیابی هندبال گرفته شد.

فرجی‌پور خاطرنشان کرد: در این جشنواره از دانش‌آموزان شرکت کننده در ایستگاه‌ها تست‌های مختلف گرفته شد که بعد از این مرحله افراد شرکت کننده را دعوت و در کلاس‌های گوناگون به آنها آموزش می‌دهیم.

وی اضافه کرد: تمامی افراد شرکت کننده در این جشنواره انتخاب و به صورت گروهی و در زمان‌های ویژه به آنها آموزش می‌دهیم و هر دانش‌آموزی که علاقه‌مند به این رشته ورزشی باشد تمام آموزش‌های لازم را به او می‌دهیم و امیدواریم که چند بازیکن خوب نونهال برای تیم هندبال استان پرورش دهیم.

نایب رئیس هیئت هندبال استان مرکزی عنوان کرد: وضعیت هندبال بانوان استان در حال حاضر روبه پیشرفت است و با کادری که جدیدا تشکیل شده است و با همکاری ریاست هیئت هندبال استان در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوب در هندبال بانوان هستیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت