پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۰۹:۲۱

استان مرکزی میزبان چهل و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از میزبانی استان مرکزی از چهل و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات از ۱۰ مهرماه در اراک برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد

استان مرکزی میزبان چهل و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم

مسابقات سراسری قرآن‌کریم

استان مرکزی میزبان چهل و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم

حجت الاسلام حسین دلاوری، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  دیار آفتاب؛ با اشاره به میزبانی استان مرکزی از چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: بعد از ۱۷ سال، در مهرماه امسال استان مرکزی میزبان مسابقات سراسری خواهد بود.

وی افزود: علاقه‌مندان حضور در این مسابقات تا پایان فروردین‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.quranedu.ir نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات از اول اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و مرحله استانی این مسابقات نیز بعد از ماه مبارک رمضان و تیرماه امسال برگزار می‌شود.

دلاوری با بیان اینکه از دهم مهرماه شهرستان اراک میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم خواهد بود، گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از استان های شاخص میان استان ها شناخته شده و انتظار داریم یکی از بهترین دوره ها در استان مرکزی به عنوان برنامه شاخص اجرا شود.

وی با بیان اینکه متسابقین در این دوره از مسابقات در ۹ رشته به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش حفظ، رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم ، در بخش معارف در ۳ رشته تفسیر، حفظ و معارف قرآن و حفظ و معارف احادیث و نیز در بخش قرائت، در رشته‌های تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت