شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۵۱:۲۸

استان مرکزی میزبان برگزاری مسابقات کشتی “جام یادگار امام(ره)” می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ۱۰ تیم خارجی و یک تیم از استان مرکزی در مسابقات کشتی یادگار امام(ره) به میزبانی استان مرکزی حضور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی؛

استان مرکزی میزبان برگزاری مسابقات کشتی “جام یادگار امام(ره)” می‌شود

جام یادگار امام(ره)

استان مرکزی میزبان برگزاری مسابقات کشتی “جام یادگار امام(ره)” می‌شود

به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در جلسه هماهنگی و تعامل صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام(ره) با اشاره به اهمیت توجه به امر ورزش اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام(ره) از سوی هیئت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان با هماهنگی‌های لازم درراستای توجه به امر ورزش، به فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان ارسال شد که خوشبختانه مسئولان این دو نهاد ورزشی با پیشنهاد موافقت کردند.

وی افزود: بر این اساس و با دریافت موافقت‌ها، مسابقات کشتی جام یادگار امام(ره) 16 لغایت 19 اسفندماه امسال در سالن دو هزار نفری پنج مرداد شهرستان اراک برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: 10 تیم خارجی و یک تیم از استان مرکزی در مسابقات کشتی یادگار امام(ره) حضور دارند و احتمال  حضور تیم‌های دیگری از نقاط مختلف کشور در این مسابقات را پیش‌بینی می‌کنیم.

حقیقی بیان کرد: این قبیل برنامه‌ها کمک شایانی در زمینه معرفی استان و قابلیت‌های آن به ظرفیت رونق اقتصادی و گردشگری می‌کند، میزبانی این رقابت‌ها که بزرگترین رویداد ورزشی در استان است می‌تواند استان مرکزی را در سطح ملی و بین‌المللی مطرح کرده و به‌عنوان مقصد گردشگری برای به گردش درآمدن چرخ اقتصادی و گردشگری استان نقش مهمی را ایفا کند.

وی عنوان کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد یادگار امام(ره) فرصت مناسبی درراستای کشف و شکوفایی استعدادهای جوان، ایجاد شادابی و نشاط بین مردم و مهم‌تر از همه فراهم کردن زمینه حضور فدراسیون‌های کشتی در استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به ارزیابی مکان‌های تعیین شده برای اجرای مسابقات گفت: درراستای اهمیت میزبانی مطلوب و برگزاری مناسب مسابقات، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کشتی در روزهای گذشته به شهرستان اراک سفر کردند و در طی سفر از هتل‌ها، سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی درنظر گرفته شده برای مراسم، بازدید به عمل آمد که نتایج بازدید رضایت‌بخش بود.

حقیقی با اشاره به لزوم همراهی حوزه صنعت برای توسعه ورزش و همکاری در این رویداد ورزشی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی زادگاه امام راحل است برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این رویداد که به نام یادگار امام(ره) است باید تلاش فراوان مبذول شود.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت