دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۲۴:۴۲

استان مرکزی روزانه ۲۰ هزار وعده غذا در نجف اشرف توزیع می‌کند

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی گفت: ستاد اربعین استان مرکزی روزانه ۲۰ هزار وعده غذا در نجف اشرف توزیع می‌کند.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی:

استان مرکزی روزانه ۲۰ هزار وعده غذا در نجف اشرف توزیع می‌کند

توزیع وعده غذا

استان مرکزی روزانه ۲۰ هزار وعده غذا در نجف اشرف توزیع می‌کند

به نقل ازتسنیم،مجید عسگری ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد اربعین استان مرکزی اظهار داشت: صنوف استان مرکزی در اربعین امسال و به منظور تسهیل امور این اجتماع عظیم در تعامل با یکدیگر، در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی حضور گسترده و پررنگی دارند به طوری که این هماهنگی و تعامل در استان میان برخی صنوف مانند اتحادیه کفاشان، نانوایان، فتیرپزان،آرایشگران، فتیرپزان ایجاد شده تا در زمینه ارائه خدمت بهتر و بیشتر به زوار حسینی بتوان نقشی موثرتر و مفیدتر داشته باشیم.

وی افزود: 40 جلسه در سال 96 تا به امروز از سوی ستاد اربعین استان مرکزی برای تصمیم‌گیری در موضوعات مختلف و لازم در این زمینه تشکیل شده که در این راستا 6 کمیته اصلی وظیفه امورمربوط به این بخش را عهده‌دار هستند.

عسگری تصریح کرد: برنامه‌ریزی مطلوب و جامعی در سال96 برای محتواهای فرهنگی مرتبط نیز در ایام اربعین حسینی برای  زوار حسینی انجام شده که نشان دهنده آن است که امسال تنها به مباحث فنی موضوع و کار پیش‌رو بسنده نشده است.

وی اضافه کرد: ارایه روزانه 20 هزار وعده غذا در نجف اشرف و توزیع 80 تن برنج، 50 تن آرد، 10 هزار وعده غذا در مهران و 100 هزار بطری آب معدنی در مجموع به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال بخشی از خدمات ستاد اربعین استان مرکزی است.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی با اشاره به اقدامات درمانی استان مرکزی گفت: علاوه بر آن امسال راه‌اندازی یک درمانگاه در مهران توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک با امکانات و تجهیزات دارویی انجام پذیرفت.

وی عنوان کرد: این درحالی است که تامین روشنایی صحن حضرت زهرا(س) توسط توزیع برق استان مرکزی، ارسال دستگاه بسته‌بندی آب به مهران و شستشوی جوی‌های شهر مهران توسط پاکبانان شهرداری‌های استان از دیگر خدماتی است که توسط ستاد اربعین حسینی استان مرکزی ارائه شده و تا پایان ایام اربعین تداوم دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت