شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۱۱:۱۲

استان مرکزی رتبه نخست توسعه یافتگی را به خود اختصاص داد‌

آمره گفت: از نظر میزان واگذاری اراضی برای استقرار صنایع مختلف و حجم شهرک‌های صنعتی جزو استان‌های برتر کشور و رتبه نخست به استان مرکزی تعلق دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

استان مرکزی رتبه نخست توسعه یافتگی را به خود اختصاص داد‌

توسعه یافتگی

استان مرکزی رتبه نخست توسعه یافتگی را به خود اختصاص داد‌

به نقل از تسنیم، مصطفی آمره  ظهر امروز در جلسه دیدار با معاون استاندار مرکزی با اشاره به اقدامات مجموعه شرکت شهرک‌های استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 8 هکتار از اراضی متعلق به شهرک صنعتی ساوه به منظور ایجاد و توسعه شهرک صنعتی به سرمایه‌گذاران خارجی فروخته شده است.

وی افزود: طبق محاسبات انجام شده این هشت هکتار زمین فروخته شده معادل 30 درصد از اراضی فروخته شده در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است، همچنین اقدامات زیرساختی لازم در این زمین‌ها فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: زمین‌های موجود در این حوزه قابلیت واگذاری به متقاضیان را دارند و زیرساخت‌های لازم هم در این زمینه گردآوری شده و پیش‌بینی می‌کنیم واگذاری زمین در شهرک صنعتی ساوه  از میزان به فروش رفته به 20 هکتار اتقاء یابد.

آمره بیان کرد: استان مرکزی با دارا بودن شاخص‌های توسعه یافتگی در حوزه صنعت استانی صنعتی محسوب می‌شود به همین سبب در تلاش هستیم تا با مستقر شدن شهرک‌های صنعتی با واگذاری اراضی در مسیر توسعه صنایع مختلف در این استان و افزایش حجم شهرک‌های صنعتی گام برداریم و نام استان مرکزی جزء استان‌های برتر بماند زیرا در حال حاضر رتبه نخست در این زمینه  متعلق به استان مرکزی است.

وی عنوان کرد: مجموعه شرکت شهرک‌ها از فرایند استقرار صنایع کوچک و بزرگ در استان و ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به عرصه مشارکت در این زمینه استقبال خوبی داشت و براساس آمار ثبت شده پیش‌بینی ما بر این است که تا پایان سال میزان واگذاری زمین‌های این مجموعه در سطح استان به‌منظور استقرار صنایع کوچک و بزرگ به 100 هکتار برسد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت