جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۱۲:۳۴

استان مرکزی در پویش کمک مومنانه خوش درخشید

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه استان مرکزی در پویش کمک مومنانه خوش درخشید، گفت: دو روز پس از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همدلی و مواسات و شروع پویش کمک مومنانه، تصمیم گرفته شد تا ۱۰۰هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مطرح کرد؛

استان مرکزی در پویش کمک مومنانه خوش درخشید

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تشکر از تمامی نهادهای خدمتگزار در بحران کرونا، گفت: این بحران باعث شد تا بسیاری از ارگان ها و نهاد ها از جمله بسیج، سپاه، ارتش، قوه قضائیه و … پای کار بیایند و در ده ها جبهه کار و خدمت و در مقابله با این ویروس منحوس تلاش کنند.

خدمات ارزنده جهادگران عرصه سلامت نشان داد ملت ایران همبستگی خود را حفظ کرده است

وی با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده توسط جهادگران عرصه سلامت، افزود: تلاش های صورت گرفته از تولید ماسک و لباس های پزشکی، مواد ضد عفونی کننده و داروهای مورد نیاز گرفته تا ضد عفونی شهر ها و روستاها و اماکن عمومی و … همگی نشان داد که ملت ما همچنان همبستگی خود را حفظ کرده و در روزهای سخت پشتیبان یکدیگر بوده و هستند.

کاهش ۱۲پله ای ابتلا به کرونا در استان نشان دهنده خدمت بدون وقفه در تمامی عرصه هاست

دری نجف آبادی اضافه کرد: با اینکه استان مرکزی در ابتدای شیوع کرونا رتبه دوم را از نظر میزان مبتلایان به این ویروس داشت، ولی با تلاش های صورت گرفته امروز رتبه چهاردهم را در کشور دارد که این کاهش ۱۲ پله ای نشان دهنده خدمت بدون وقفه در تمامی عرصه ها بوده است.

استان مرکزی در پویش کمک مومنانه خوش درخشید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی در پویش کمک مومنانه خوش درخشید، تصریح کرد: در استان مرکزی، دو روز پس از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همدلی و مواسات و شروع پویش کمک مومنانه، تصمیم گرفته شد تا ۱۰۰هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شود که این کمک بدون در نظر گرفتن کمک های کمیته امداد و بهزیستی و اوقاف در نظر گرفته شد و با در نظر گرفتن کمک این نهادها، میزان کمک ها به بیش از ۱۲۰هزار بسته خواهد رسید.

ملت ایران حاضرند در تمامی عرصه ها به ندای رهبری لبیک بگویند

وی با اشاره به لبیک مردم ایران به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پویش کمک مومنانه، گفت: از همه افرادی که در این پویش شرکت کردند و با کمک خود قدم خیری برداشتند نهایت تشکر را داریم. به لطف خدا ملت ایران نشان داده اند که حاضرند ندای رهبری را در همه زمینه ها لبیک بگویند و در این رزمایش کمک مومنانه نیز لبیک جانانه ای گفتند و با همدلی و محبت خود کمک های بسیاری انجام دادند که نیاز است تا از تمامی آنان کمال تشکر را داشته باشیم.

لزوم برگزاری شبهای قدر و روز قدس با تدابیر حکیمانه

امام جمعه اراک با بیان اینکه نیاز است تا دستورالعملی جهت بازگشایی مجدد مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، مساجد و بقاع متبرکه اتخاذ شود، گفت: همچنین نیاز است تا برای شب های با فضیلت قدر و روز قدس تدبیر حکیمانه ای شود تا بتوان این مراسمات را برگزار کرد.

دری نجف آبادی ادامه داد: نشاط مردم در این روزها از همه چیز واجب تر است و نباید گذاشت در این شرایط که سختی هایی از بابت ویروس کرونا بر مردم تحمیل شده، –بعضی عزیزان خود را از دست دادند، برخی به این بیماری مبتلا شدند و برخی شغل خود را از دست دادند- سختی های بیشتری به مردم فشار بیاورد.

کرونا در ظاهر سختی ولی در باطن برکاتی به همراه دارد

وی با اشاره به برادری و اتحاد بیشتر ملت ایران در روزهای سخت مبارزه با کرونا، گفت: ویروس کرونا اگر چه در ظاهر سختی هایی به همراه دارد ولی در باطن خود برکاتی از جمله اتحاد و همدلی مضاعف مردم را به همراه داشته که ارزش بسیاری دارد. شاید هیچ اتفاق دیگری نمی توانست ملت ایران را بار دیگر اینطور منسجم کند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت