شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۰:۰۵

استان سی ام در بهره‌برداری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری

رئیس ‌سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری هم‌اکنون در ۳۰ استان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر اقتصاد در اراک:

استان سی ام در بهره‌برداری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری

خزاعی

به نقل از تسنیم، محمد خزاغی عصر امروز در  مراسم بهره‌برداری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در 30 استان به بهره‌برداری رسیده و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی به عنوان یکی از موفق‌ترین این مراکز است.

وی افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی یکی در ماه دو جلسه با سرمایه‌گذاران خارجی در این مرکز برگزار می‌کند وتاکنون بیش از 10 مورد بازدیدهای جدی کارشناسی، سرمایه گذاری‌های بسیار معتبر مثل هنکل و غیره در دایره کاری این مرکز انجام می‌شود.

رئیس ‌سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران تصریح کرد: سعی کردیم وظایف مهم این نوع از مراکز را آرام آرام در مراکز فعال تزریق کنیم، همچنین مقوله فاینانس را هم برعهده این مراکز قرار داده ایم.

استاندار استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در گذشته برای احداث نیروگاه‌ها مشکلی در سازمان محیط زیست داشتیم و باید هر متقاصی احداث نیروگاه 10 درصد از زمین مربوطه را برای ایجاد فضای سبز اختصاص می داد.

محمود زمانی‌قمی افزود: با اخذ این مجوز، مشکل تامین آب برای آبیاری فضاهای سبز برطرف و زمینه جذب سرمایه گذار در این زمینه فراهم شده که امید است در آینده نزدیک استان مرکزی به یکی از استان‌های پیشرو در پیگیری طرح های نیروگاه خورشیدی تبدیل شود و از این به بعد دیگر داوطلبان احداث نیروگاه خورشیدی این مانع را ندارند.

مدیرکل امور اقتصاد ودارایی استان مرکزی گفت: ما مرکزی به نام مرکز خدمات سرمایه گذاری برای پذیرش سرمایه گذاران نداشتیم که به دستور استاندار در ابتدای سال 95 تصمیم ساخت این مرکز گرفته شد و این مرکز با صرف هزینه 1.5 میلیارد تومان امروز راه اندازی شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت