جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۰۲:۰۴

هفته دولت فرصتی برای گسترش چتر همدلی و وفاق است

استاندار استان مرکزی گفت: هفته دولت فرصتی برای ارایه دستاوردهای خادمان مردم و تقویت چتر امید، وفاق و وحدت در جامعه است.

استاندار مرکزی:

هفته دولت فرصتی برای گسترش چتر همدلی و وفاق است

هفته دولت

هفته دولت فرصتی برای گسترش چتر همدلی و وفاق است

به نقل از ایرنا، محمود زمانی قمی روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: ملت ایران اسلامی با اکثریت قاطع مهر تایید بر مسیر اعتدال زده اند و تقویت همدلی در کنار برجستگی عقلانیت، قانونمداری و برنامه محوری،تامین آزادی، آرامش، امنیت و پیشرفت کشور را تضمین می کند.
وی عنوان کرده است: اهداف اساسی برنامه چهار ساله دولت دوازدهم در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های کلان کشور است و همه باید بکوشند تا این راهبردها عینیت پذیرد.
زمانی قمی بیان کرد: با توجه به اولویت گذاری امسال بر اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید با پشتکار، همدلی و همراهی برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار زمینه تحقق برنامه های دولت در استان را بیش از پیش فراهم کنند.
وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: دولت یازدهم در استان مرکزی توانست با همراهی مردم شریف این استان در بسیاری از زمینه ها از جمله افزایش صادرات و تراز تجاری مثبت، توسعه سرمایه گذاری خارجی، احیای بسیاری از واحدهای تولیدی و اختصاص کمترین نرخ بیکاری کشور به استان به موفقیت هایی دست یابد که این مهم باید با همراهی رسانه ها به بهترین شکل به سمع و نظر مردم استان برسد.
استاندار مرکزی افزوده است: دولت تدبیر و امید در سایه حمایت های رهبر معظم انقلاب و همت و همراهی مردم، توانست بر برخی از مشکلات و چالش های سال 92 فائق شود و به موفقیت هایی در عرصه های مختلف از جمله پیروزی در مذاکرات هسته ای، تثبیت نرخ ارز، اجرای طرح تحول نظام سلامت، ایجاد فضای مناسب برای مشارکت و حضور همه احزاب و جریانات سیاسی قانونی در کشور، افزایش نرخ رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم دست یابد.
زمانی قمی با تبریک این ایام به خانواده دولت در استان مرکزی بیان کرد: ظرفیت مدیریتی کشور و بدنه خدوم دولت سرمایه مهم و ارزشمندی است که با تکیه بر منابع و داشته های داخلی و حمایت و جذب مشارکت های مردمی و بخش خصوصی می تواند تحول آفرینی کند.
دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت