چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۲۶:۵۲

استاندار مرکزی حضور جدی بانک های خصوصی در اجرای طرح رونق تولید را خواستار شد

استاندار مرکزی گفت: يكي از اصلي ترين وظايف ما اجراي طرح رونق توليد است و امسال نيز نفس حضور بانك هاي خصوصي در تحقق این مهم بسيار مهم است.

استاندار مرکزی حضور جدی بانک های خصوصی در اجرای طرح رونق تولید را خواستار شد

کارگران هپکو و آذرآب

استاندار مرکزی حضور جدی بانک های خصوصی در اجرای طرح رونق تولید را خواستار شد

به نقل از ایسنا، محمود زماني قمي در جلسه كارگروه طرح ايجاد رونق در واحدهاي كوچك و متوسط استان مركزي با تاكيد بر لزوم توجه به زمان باقيمانده از سال در جهت پرداخت تسهيلات به واحدهاي كوچك و متوسط افزود: جلسه بعدي كارگروه ٢٨ شهريورماه جهت بررسي تفاوت عملكرد بانك ها برگزار مي‌شود و اگر شاهد تفاوت محسوس باشيم مي‌توان با انجام برنامه ريزي، باقيمانده سال را نسبت به توزيع تسهيلات اقدام كرد و در صورت بروز مشكل با تعامل در جهت رفع آن عمل كرد .

زماني قمي تصريح كرد: لازم است كه طول زمان استعلامات از دستگاه هاي مربوطه بررسي شود و در صورت طولاني شدن اعلام استعلامات، با توجه به اینکه طولانی شدن این مهم در اجراي اقتصاد مقاومتي اختلال و كارشكني ایجاد می کند با مسببین امر برخورد لازم انجام مي‌شود.

به گزارش ايسنا؛ معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری مركزي نیز اظهار كرد: امسال به دليل انتخابات و جابجايي دولت و درگيري وزارتخانه‌ها برنامه‌ها با تاخير پيش رفت و جلسه كارگروه در استان، دوازدهم تيرماه برگزار شد .

ظفر افشون با اشاره به اينكه امسال توازن شهرستاني در امر پرداخت تسهيلات هدفگذاري شده است، افزود: با توجه به فرصت باقيمانده تا پايان سال بايد تحرك بيشتري از سوي بانك ها صورت گيرد و همراه با بانك هاي دولتي، بانك‌هاي خصوصي نيز وارد ميدان شوند. سال گذشته نسبت به تعلل بانك‌هاي خصوصي گله‌مندي‌ها اعلام شد و انتظار است امسال كمك‌رساني بانك هاي خصوصي را شاهد باشيم .

وي بر كمك به نوسازي و بازسازي صنايع و تكميل طرح‌هاي نيمه تمام با پيشرفت ٦٠ درصد تاكيد كرد و گفت: در حال حاضر ٢١٦ طرح نيمه تمام در استان مركزي وجود دارد كه بايد به سرانجام برسد البته لازم است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همراه با شركت شهرك‌ها برآورد سرمايه گذاري از طرح هاي نيمه تمام را انجام دهد .

افشون بيان كرد: از ابتداي سال تاكنون ١١ طرح به مبلغ ٥٠ ميليارد تومان، تسهيلات رونق توليد دريافت كرده اند، اما تحقق کامل اين مهم تسهيل و تسريع مسير پرداخت‌ها را مي طلبد .

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت