پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۴:۱۵

استاندار مرکزی بر تکمیل چارت نیروی انسانی ادارات شهرستان فراهان تاکید کرد

استاندار مرکزی گفت: فراهان یک شهرستان نوپاست و باید مدیران استانی تلاش خود را برای تکمیل چارت نیروی انسانی و احداث ساختمان ادارات پیگیری کنند.

استاندار مرکزی بر تکمیل چارت نیروی انسانی ادارات شهرستان فراهان تاکید کرد

مرکز طب تسکین سرپایی

استاندار مرکزی بر تکمیل چارت نیروی انسانی ادارات شهرستان فراهان تاکید کرد

به نقل از تسنیم، محمود زمانی‌قمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فراهان با اشاره به ضرورت اخلاقمداری مسئولان اظهار داشت: رعایت اخلاق اسلامی برای همه افراد و در تمام امور واجب است اما مسئولان باید دقت بیشتری داشته باشند و اخلاق اسلامی را رعایت کنند چرا که مسئولان و مدیران باید گشاده‌رویی و اخلاق نیکو را یکی از ارکان اصلی قرار دهند و بدانند اگر همه شروط مدیریتی در یک مسئول جمع باشد، اما اخلاق پسندیده در او نباشد شکستش حتمی است.

وی افزود: اسطوره‌ها برای ما اسوه نیستند و جامعه اسلامی با وجود اسوه‌های دینی نیازی به اسطوره‌سازی ندارد و حکومتی که براساس مبنای دینی اداره می‌شود باید در همه زمینه‌ها موفق و سرآمد و برجسته باشد این درحالیست که بهترین تبلیغ در جامعه امروزی اشتغالزایی و تولید است.

استاندار مرکزی با اشاره به موضوعات شهرستان فراهان گفت: خواسته مردم دهستان‌هایی مانند تلخاب در فراهان خواسته‌هایی به حق است و باید در تحقق این امر تسریع شود هرچند شهرستان فراهان با توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای، سهم به سزایی در اشتغال دارد. یک بیکار با مهارت فرصت‌های بیشتری در بازار کار دارد.

وی ادامه داد: فراهان یک شهرستان نوپاست و باید مدیران استانی تلاش خود را برای تکمیل چارت نیروی انسانی و احداث ساختمان ادارات پیگیری کنند و این خواسته درست و به حق مردم این منطقه است.

زمانی‌قمی بیان کرد: امروزه روح حاکم بر قوانین حوزه کار و تولید بیشتر با مناسبات مناطق شهری تطبیق یافته و ضعف‌ها و خلاهای موجود در این حوزه برای کسب و کار و رونق تولید در روستاها باید برطرف شود که در این راستا ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی همه تلاش خود را برای افزایش اشتغال در روستاها به کار گرفته و نشست‌های این ستاد از مرکز استان به روستاهای دور افتاده کشانده است.

وی عنوان کرد: البته این مکفی کار ما نیست و روان‌سازی قوانین و تقویت حلقه‌های اتصال در این حوزه و بخش امری مهم و ضروری است.

استاندار مرکزی با اشاره به نشست‌های اقتصاد مقاومتی استان مرکزی گفت: نشست بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در خنجین شهرستان فراهان برگزار و مسائل مربوط به منطقه نیز در این نشست بررسی می‌شود.

زمانی‌قمی افزود: اگر ویژگی و ظرفیت‌های روستایی درست و مطلوب دیده شده و مورد توجه قرار گیرد، مهاجرت از شهر به روستا متوقف و حتی بالعکس می‌شود و مهار و مدیریت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشین سرعت می‌گیرد

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت